Guest Jonna Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Da er det ikke lenge til dobbel internasjonal utstilling og DKV11 i Herning. Noen som skal? Jeg har meldt på Talli og Blaze. Talli leder Dansk rasevinner, men KAN bli slått av en hannhund med 1 poeng om han blir BIR begge dagene. Så derfor har jeg med meg 2 voksene championhannhunder nedover også *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Skulle dratt med amiga og Issi men får bli neste år når jeg er bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Jeg skal! Stiller Oliver i unghund, Eros i åpen, Gross og Fredrik i champion og Bella i åpen tispe om pelsen ser grei ut, noe jeg tviler på at den gjør siden hun akkurat har startet å røyte. Typisk... Men jeg storgleder meg, til utstillingen og reisen og opplevelsene og alt! Tar det bare som en morsom ferietur, men det hadde jo ikke skadet med ett cert eller to heller.. Ønsker cert på Oliver, cert på Fredrik og tittel på Tjukkågo Fergebilletter og overnatting er bestilt og alle hundene er påmeldt, så vi er i grunn klare vi.. 31 dager igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 God tur, og lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Jeg skal! Skal gå nordisk mesterskap i lydighet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2011 Haha Jeg skal dessverre ikke, men masse lykke til der nede alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Syns PM kan komme snart jeg. Det har vært mange dommerendringer pga få påmeldte. Maren: går alle ekvipasjene begge dager eller det halvparten av øvelsene pr dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Syns PM kan komme snart jeg. Det har vært mange dommerendringer pga få påmeldte. Maren: går alle ekvipasjene begge dager eller det halvparten av øvelsene pr dag? Enig... Normalt er det halvparten av øvelsene pr da, men det vet jeg ikke 100 % sikkert ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Jeg har bestemt meg for å bli hjemme. X'en er uanstendig naken, og da er det ikke noe gøy å vise henne. Jeg fikk også tilslag på snekker til å gjøre ferdig stua mi den helga, så da bruker jeg heller pengene jeg hadde satt av til bensin, ferge, overnatting og shopping på å få stua klar til jul. Jeg vil forhåpentligvis bli mer fornøyd med det enn to very good i Herning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Hermine reiser nedover med oppdretter - selv blir jeg hjemme og skal være "barnevakt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Vi skal ut i skogen og opp i trærne - eller rett og slett bare bli helt på jordet - den helga (jepp, vi debuterer i B-spor i Sarpsborg) så vi blir ikke å se i venstresvinger i Danmark . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Syns PM kan komme snart jeg. Det har vært mange dommerendringer pga få påmeldte. Helt enig.Spent på hvor mange det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Da er PM ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Og programmet for nordisk er lagt ut på min hjemmeside. Det er også kart over hvordan fri ved fot vil se ut sånn for de som er ganske lagt over middels lp-nerder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Og programmet for nordisk er lagt ut på min hjemmeside. Det er også kart over hvordan fri ved fot vil se ut sånn for de som er ganske lagt over middels lp-nerder.. Oi det var nok saktemarsj der iallefall! Vet du om dere kommer til å være i hovedringen? Håper egentlig at jeg får med meg noe av det, men område er jo digert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Og programmet for nordisk er lagt ut på min hjemmeside. Det er også kart over hvordan fri ved fot vil se ut sånn for de som er ganske lagt over middels lp-nerder.. Synes den fvf så bra ut jeg Vet du om de sender noe på live stream fra NoM? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 6 av de 9 og 8 AKene som er påmeldt er Norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Oi det var nok saktemarsj der iallefall! Vet du om dere kommer til å være i hovedringen? Håper egentlig at jeg får med meg noe av det, men område er jo digert. Ja, fvf kan ta litt tid, men tror i hvertfall ikke det er så mye 3-4 minutter, som det har vært de to mesterskapene jeg har gått. Liker saktemarsj, jeg Det står at det skal være i hall B, så ser ut til at der er i finaleringen fra kl 8.00. Tipper det er ferdig i 12-13-tida hver dag Så er det maaaasse tid til å shoppe og kikke etterpå! Synes den fvf så bra ut jeg Vet du om de sender noe på live stream fra NoM? Enig! Finner ikke igjen fvf fra VM, men den var veeeldig mye lenger med masse heltomvendinger i hytt og pine. Tror ikke det er noen livestreem. Ikke som jeg har hørt om i hvertfall. Er ikke sikker på om det legges ut fortløpende resultater hellet, men om det er trådløst nett i hallen, så skal jeg alltids klare å oppdatere en del underveis Iiiik! Gruegleder meg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Enig! Finner ikke igjen fvf fra VM, men den var veeeldig mye lenger med masse heltomvendinger i hytt og pine. Tror ikke det er noen livestreem. Ikke som jeg har hørt om i hvertfall. Er ikke sikker på om det legges ut fortløpende resultater hellet, men om det er trådløst nett i hallen, så skal jeg alltids klare å oppdatere en del underveis Iiiik! Gruegleder meg! Supert hvis du klarer å oppdatere litt, jeg skal snike immon med jevne mellomrom hele kurshelgen! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 84 bernere på lørdag og 81 på søndag, det var sånn ca. 75 mer enn jeg hadde håpet det Dommerbytte for gutta på søndag, og tispene og hannene er i hver sin ring. Nesten bra at Bella har røytet ned da, så slipper jeg iallefall det stresset, selv om jeg gjerne ville sett alle bernerne når jeg først er der nede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Færre svartinger påmeldt totalt enn helgen før på Leto... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Denne har nok trekt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Denne har nok trekt seg Hvor gammel var det du sa hun var???? 8 mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Hvor gammel var det du sa hun var???? 8 mnd? Sånn ca Hun skal jo ikke "hente" noe der nede på utsitllingen i seg selv, og DKV11 blir hun aldri i den pelsen Vi skal jo kun ned for å sikre henne seieren (ved at han ikke blir BIR x2) som Dansk Rasevinner, og det tror jeg ikke Talli klarer gjør noe med. Jeg har forrestet funnet ut at 6 av de 8 og 9 AKene som stilles er Norske. Det er 2 champion hannhunder, 2 junior tisper og 2 champion tisper (Talli og Blaze). Artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Sånn ca Hun skal jo ikke "hente" noe der nede på utsitllingen i seg selv, og DKV11 blir hun aldri i den pelsen Vi skal jo kun ned for å sikre henne seieren (ved at han ikke blir BIR x2) som Dansk Rasevinner, og det tror jeg ikke Talli klarer gjør noe med. Jeg har forrestet funnet ut at 6 av de 8 og 9 AKene som stilles er Norske. Det er 2 champion hannhunder, 2 junior tisper og 2 champion tisper (Talli og Blaze). Artig! Også får du satse på at Blaze gjør jobben om ikke de to championhannhundene greier det . ... også gremmes jeg jo litt fordi jeg ikke så hvilke dommere det var som skal dømme briard der nede... Den ene satte jo Willy som 1. BIG på Nesbyen i sommer *urk*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts