Gå til innhold
Hundesonen.no

Jilloc's Wild Music - Euro


Evelzz
 Share

Recommended Posts

Liten update;

DSC01109.jpg

DSC01338.jpg

DSC01384.jpg

Fjeuro og jeg har vært i byen i dag, på litt møter, i et par butikker, og bare kost oss egentlig :) Møtte på min søster, som filmet en liten snutt mens vi "trente". Euro var ganske nervøs og veldig berørt av miljø når han ble bergenser 5 mnd gammel, så han har i og for seg vært med meg over alt helt siden han kom. Vi trener masse triks og ting alle steder som har potensiale til å være skumle, og fra å være en krypende, nervøs dimling i byen, er han nå stødig som et fjell, og han DØR av glede når han får vise seg litt frem :D

...fortell meg at ikke han er søt da? At vi begge er ubrukelige i alt som ligner LP øvelser er vi begge klar over :lol:

OG, skulle du mot formodning IKKE synes han er søt i videoen over, er det noe i veien hvis du ikke smelter av filmen under!

96e1974e.jpg

Jeg ELSKER den hunden! :wub:

IMG_6618.JPG%2520%25282%2529.JPG

...så sånn er ståa nå... :wub: Selv om været suger, kunne livet vært verre...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er han herlig! Faktsik en liten super-euro! Dere er perfekte sammen!

:jump::banana::heart:

...vi digger deg :D Men vi passer godt sammen altså! Ingen av oss er helt stødig i hodet, vi hater (til tider) menn begge to, og begge synes fremmede uten hund er ekle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og jeg må jo si meg litt enig med dere jeg da :heart: Han ER virkelig søt altså! Og selv med alle sine feil og mangler, så er han bare så perfekt for meg at jeg blir litt øm i hjertet bare av å tenke på det... Det er virkelig en rar følelse når man føler man er i himmelen i Afrika - livet er SÅ nesten-perfekt at man må se seg i speilet for å lure på om det er sant - og så... Så vil man samtidig bare hjem, fordi man har en prikkete, mannevond dust av en hårdott som man elsker så tullete høyt at man bare... Reiser hjem igjen fra hele drømmen, for å være med en annen drøm som betyr enda mer :heart:

IMG_3858.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gud så nydelig, herlig hund! Og for noen fantastiske bilder altså hehe :D

Ser du bor i Bergen? Hyl ut om du vil treffes for tur! Jeg er ganske interessert i dalmatiner ;P Men kjenner ingen personlig! Hadde vært artig å treffe en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...