Anette Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Ia kjeftet på meg og ba meg lage EFIT selvom jeg hadde 0 liv kl 1 Så da tok jeg bilde av maaaaaaaaaaaaten min Så fra 2-3 så drev jeg fotoshoot med hundene og redigerte bilder Kl 4 fikk vi påfunnet og dra til strømmen med hundene Der gikk vi masse rundt og så på ting og handlet halsbånd til Issi og diverse. nytt halsbånd: kl 5 ventet vi på thorstein som var på butikken og jentene har matchende halsbånd Så gikk vi mot toget igjen og fant ut vi hoppet av noen stopp før for å kjøpe kake og gå hjem opp alle bakkene Så da ventet vi på butiken igjen Før vi gikk hjem Vel hjemme sovnet hundene og jeg så på nett tv hos TVNorge og var på sonen chatten fra 8 og utover satt jeg på sonen chatten + programerte til skolen Tastaturet sier at det begynner å bli sent men jeg programmerer fortsatt Issi maser om tur og er mongo og thorstein går tur mens jeg programmerer litt til. La oss i 2 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Håi. Ikkje noko å seie på datautstyret, iallefall . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Håi. Ikkje noko å seie på datautstyret, iallefall . 2 nerder i ett hus = 4 skjermer,3 pcer,4 laptoper og 2 servere og nå har vi solgt og tatt vekk litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Koselig EFIT, Anette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Flinke Anette som lager EFIT for Ia sin skyld! Fin dag, fine hunder, fine mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Flinke Anette som lager EFIT for Ia sin skyld! Fin dag, fine hunder, fine mennesker vi er lydige 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts