Bellare Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Driv og ser etter ein kvalpegrind som kan passe ved kull og eventuelt utstilling. Derfor MÅ den kunne leggast heilt flat! Har sett på ein i "tøy" der ein også får meg ein oppbevaringsveske, men er litt usikker på høgda (43x92 cm), men så såg eg også ein blå type med netting som er forma som eit kjøttbein på kvart "element". Nokon som har erfaring med nokre av desse to, eller som har ein anna type å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Kompostgjerder fra biltema? 99kr for 4 biter. Strips dem sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Kompostgjerder fra biltema? 99kr for 4 biter. Strips dem sammen Slike har vi på hytta, men dei er nok litt vel store med tanke på å dra dei med seg på tur, utstillingar og liknande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Slike har vi på hytta, men dei er nok litt vel store med tanke på å dra dei med seg på tur, utstillingar og liknande. er kjempemange som bruker det på utstilling og sånt de er flatpakka og er bare å ta med så mange du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 De er jo ikke større enn andre valpegrinder? Eller tar jeg helt feil? Er iallefall mye billigere, også kan du velge hvor stor du vil ha den og. 4-5stk fyller ikke mye lagt oppå hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Finnes "kaningrinder" de er endel lavere enn kompostgrinder. Dyrebutikker har dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Jeg har hørt om en fin ting som heter avbitertang. Hagesakser har jeg også hørt om. De kan brukes til å kutte av ting, feks kutte kompostgrinder fra biltema i passe str - og da kan man også la det så igjen noen "bein" som gjør at grinda sitter bedre planta i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Er det verkeleg ingen som har "erfaring" med andre kvalpegrinder enn dei kompost greiene frå Biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Er det verkeleg ingen som har "erfaring" med andre kvalpegrinder enn dei kompost greiene frå Biltema? jeg fant noen som er 4 biter som er sølv istedenfor de grønne fra biltema. kostet 950kr. for det samme som biltema gir deg for 99kr... om du ser hvor mange som bruker kompostgrinder på sonen så hadde du fått sjokk. Folk har de mellom rom, i hagen, overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Nokon som veit kvar ein får kjøpt Soft Pens Hundegrind? Slik som DENNE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts