MegaMarie Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Fikk møte min onkel sin Shiba igjen i dag for første gang siden hun var fem måneder. Nå er hun blitt ni måneder, og forandringen er stor! Først litt mimre bilder fra forrige gang jeg traff henne. Her er hun 3 mnd gammel. I dag, 9 mnd gammel Siter
pippin Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Så pen! Og ja, stor forandring! Veldig fin shiba da. Fine farger! Siter
Bikipile Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Så fin Artig å se andre b&t - shibaer her og Siter
Heidihj Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Nyydelig! Er litt svak for shibaer merker jeg! Siter
Riot Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Nevermind, skal ha meg en Shiba. Gleder meg til å treffe på Yoko på søndag. Spør om vi kan passe hun, OB. Siter
Guest Michellus Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Jeg sier det gjerne en gang til jeg! Er det rart at black and tan er min favorittfarge på shiba? Utrolig søt frøken Siter
[email protected] Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Kjempesøt, med utrolig flotte farger! Flink fotograf også, herlige bilder! Siter
Riot Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Ja hun er flink å stjele bildene mine uten å kreditere (de når hun er liten). Bare mobber, OB. Kommer nok flere bilder av den på søndag. Da skal jeg knaske med den på BSBK. OB sa nå nettopp at hun er liten for å være Shiba, da. Håpe hun lyver! Siter
Bikipile Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Kommer nok flere bilder av den på søndag. Da skal jeg knaske med den på BSBK. OB sa nå nettopp at hun er liten for å være Shiba, da. Håpe hun lyver! Hvor stor er ho? Siter
MegaMarie Skrevet 23. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2011 Jeg vet ikke høyden hennes, men hun var den miste i sitt kull husker jeg. Hun er ikke akkurat så liten i høyden, men hun har lett bygning, liten spiss snute, og hun virker så nett på en måte. Takk for fine kommentarer, og ja jeg stjal bilder av min kjære Men til gjengjeld så stjal han ett av mitt, så desså! Siter
Recommended Posts