Gå til innhold
Hundesonen.no

Pokker!


charlotte

Recommended Posts

hehehe, ja skulle jeg også til å spørre om. Sikkert da hun traff Martine :)

Martine gikk jeg på skolen sammen med, og har kjent henne i rundt 5 år. Så det var ikke da. Jeg har nok ikke begynt med klikkertrening på den basis Benedicte og Loke gjør, men jeg er alltid interessert i å lære og det skader ikke å gjøre noen ting the klikker way. Hunden blir ikke ødelagt av å gjøre ting litt annerledes liksom. Jeg trener jo med PF og NS fra før allikevel, så steget er ikke så stort. Men jeg kan nok aldri kalle meg en klikkertrener siden jeg tror på lederskap, rang, dominans og will to please - siden såkalte "ekte" klikkertrenere forkaster alle de orda. I første omgang har jeg lyst til å ta et kurs, og få bedre forståelse for hva det går ut på før jeg kan si at det ikke funker. For jeg tror det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine gikk jeg på skolen sammen med, og har kjent henne i rundt 5 år. Så det var ikke da. Jeg har nok ikke begynt med klikkertrening på den basis Benedicte og Loke gjør, men jeg er alltid interessert i å lære og det skader ikke å gjøre noen ting the klikker way. Hunden blir ikke ødelagt av å gjøre ting litt annerledes liksom. Jeg trener jo med PF og NS fra før allikevel, så steget er ikke så stort. Men jeg kan nok aldri kalle meg en klikkertrener siden jeg tror på lederskap, rang, dominans og will to please - siden såkalte "ekte" klikkertrenere forkaster alle de orda. I første omgang har jeg lyst til å ta et kurs, og få bedre forståelse for hva det går ut på før jeg kan si at det ikke funker. For jeg tror det funker.

Super innstilling! :) Og hadde vi alle hatt deninstillingen, så hadde det ikke vært så mye krangling her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine gikk jeg på skolen sammen med, og har kjent henne i rundt 5 år. Så det var ikke da. Jeg har nok ikke begynt med klikkertrening på den basis Benedicte og Loke gjør, men jeg er alltid interessert i å lære og det skader ikke å gjøre noen ting the klikker way. Hunden blir ikke ødelagt av å gjøre ting litt annerledes liksom. Jeg trener jo med PF og NS fra før allikevel, så steget er ikke så stort. Men jeg kan nok aldri kalle meg en klikkertrener siden jeg tror på lederskap, rang, dominans og will to please - siden såkalte "ekte" klikkertrenere forkaster alle de orda. I første omgang har jeg lyst til å ta et kurs, og få bedre forståelse for hva det går ut på før jeg kan si at det ikke funker. For jeg tror det funker

Så morro :)

Men husk at klikkertrening er ikke en relgion (det kan bare virke sånn :roll: )

Jeg tror på lederskap jeg (eller forelderskap),jeg bare forventer ikke at hunden skal gjøre noe bare for å glede meg og jeg straffer han ikke hvis han ikke gjør det liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super innstilling! :D Og hadde vi alle hatt deninstillingen, så hadde det ikke vært så mye krangling her inne :D

Alltid lurt å prøve noe nytt :D Og det skader ikke på Lisa siden du har så god kustus fra før av. Lærte Vicky å skru av lyset for litt siden, og hun skrur det av og på hele tiden :P Spesiellt hvis hun kjeder seg når jeg sitter på pc`n. Så plutselig sitter jeg i bekmørkt rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt å prøve noe nytt :D Og det skader ikke på Lisa siden du har så god kustus fra før av. Lærte Vicky å skru av lyset for litt siden, og hun skrur det av og på hele tiden :P Spesiellt hvis hun kjeder seg når jeg sitter på pc`n. Så plutselig sitter jeg i bekmørkt rom :)

:P:x:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine gikk jeg på skolen sammen med, og har kjent henne i rundt 5 år. Så det var ikke da. Jeg har nok ikke begynt med klikkertrening på den basis Benedicte og Loke gjør, men jeg er alltid interessert i å lære og det skader ikke å gjøre noen ting the klikker way. Hunden blir ikke ødelagt av å gjøre ting litt annerledes liksom. Jeg trener jo med PF og NS fra før allikevel, så steget er ikke så stort. Men jeg kan nok aldri kalle meg en klikkertrener siden jeg tror på lederskap, rang, dominans og will to please - siden såkalte "ekte" klikkertrenere forkaster alle de orda. I første omgang har jeg lyst til å ta et kurs, og få bedre forståelse for hva det går ut på før jeg kan si at det ikke funker. For jeg tror det funker.

OKei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...