Gå til innhold
Hundesonen.no

Pokker!

charlotte

Recommended Posts

Jeg skulle være med på weekend kurs i klikkertrening siste helgen i januar, men så kræsjer det f*** meg med et biltreff jeg allerede har meldt meg på, har bestilt hytte og allting. Så jeg får ikke vært med :)

Noen som vet noen andre helgekurs i klikkertrening, som ikke er for langt unna Oslo?

Jeg hadde skikkelig lyst til å dra til og med, Lisa er tilnærmet klikkerklok og allting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle være med på weekend kurs i klikkertrening siste helgen i januar, men så kræsjer det f*** meg med et biltreff jeg allerede har meldt meg på, har bestilt hytte og allting. Så jeg får ikke vært med :)

Noen som vet noen andre helgekurs i klikkertrening, som ikke er for langt unna Oslo?

Jeg hadde skikkelig lyst til å dra til og med, Lisa er tilnærmet klikkerklok og allting :)

Nei! :) Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Line: Du kan melde deg på kurset til Martine, det koster 750,- om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :) Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Line: Du kan melde deg på kurset til Martine, det koster 750,- om jeg ikke husker helt feil.

Ja, det koster 750 :wink: var på det i juni :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :D Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Møkk asså, jeg hadde kjempelyst til å være med. Men jeg har lovet Andreas å bli med på biltreffet langt oppi gokk (9 timers biltur). Jeg hadde tenkt til å melde meg på helt til jeg så hvilke datoer hun satte opp :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...