Silkeblue Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Endelig, etter nesten 2 år er den nye hjemmesiden kommet - fremdeles under konstruksjon Kom gjerne med tilbakemeldinger hva som bør være med http://www.bullsunique.com Siter
KarpeSkrotum Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Bør fjerne linken oppe til høyre syns jeg og heve header til toppen (gjør heller header klikkbar) Nå skal jeg ikke snakke høyt selv, men man bør prøve å validere siden syns jeg (spesielt ettersom det er kennel og ikke privat hjemmeside liksom) Kunne også tenkt meg litt større skrift. Ellers så siden fin ut den - jeg liker det når det følger "less is more". Innholdsmessig er det vel bare å ta en titt på andre kenneler og hente tips Siter
LindaM Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Synes den er veldig fin, men savner bilder! Og mer info under hundene og valper Siter
Recommended Posts