HeraHiromi Skrevet 16. September 2011 Rapporter Skrevet 16. September 2011 Høsten er i full gang her på vestlandet "Den dunkle skogen" Hera kikker ut på "hundemarka" Er det noen der? Ser jeg bedre her? Og det gå oppover What? Flott utsikt Dette vannet må vi skynte oss forbi, ellers får jeg fort en Brun gjeterhund i steden for hvit :rolleyes2: Likevel klarer hun å finne noe gjørme.... en annen plass Siter
tm100008 Skrevet 16. September 2011 Rapporter Skrevet 16. September 2011 Flotte bilder Jeg har vært en del i Sørmarka jeg også, og den der "mudd-dammen" blir alltid brukt, desverre. Min hund blir slik når den ser en god badedam: Siter
HeraHiromi Skrevet 16. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2011 Flotte bilder Jeg har vært en del i Sørmarka jeg også, og den der "mudd-dammen" blir alltid brukt, desverre. Min hund blir slik når den ser en god badedam: hehe Siter
pippin Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Likte den dunkle skogen jeg Fint turområde! Og Hera er fin! Siter
Recommended Posts