LinL Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Lurer litt på om han heller skulle tatt den andre leken... Ja, den var mye kulere! Pene gutten min kengurubarnet Kan også sitte bamse med forstyrrelser tenk! Så litt trening til utstillinga på lørdag. hjelp Har jo aldri stilt før, og vet egentlig ikke helt hva jeg gjør, så går bare ut i fra bilder jeg har sett. Synes han ser bra ut jeg da håper bare han ikke dirrer for mye i rompa på lørdag Er det meningen at jeg skal se i kameraet ? Nei, ikke det nei Her stiller han seg selv; Siter
Heidihj Skrevet 16. September 2011 Rapporter Skrevet 16. September 2011 Han var skikkelig tøff! Likte kengurubildene! Lykke til på utstilling på lørdag! Uten å ha peiling på rasen syns jeg han så veldig flott ut Siter
LinL Skrevet 16. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2011 Takk takk Stakkar'n vet ikke hva han har i vente, men kjenner jeg han rett tar han det med knusende ro. værre med meg Siter
idaemiliee Skrevet 16. September 2011 Rapporter Skrevet 16. September 2011 Så utrolig flott liten kenguru Lykke til på utstilling! Siter
Mud Skrevet 16. September 2011 Rapporter Skrevet 16. September 2011 Søteste, han ser ut som en kenguru ja Kule hunden Siter
LinL Skrevet 16. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2011 Takk håper vi kommer oss iveg da, han har selvfølgelig blitt halt Siter
Recommended Posts