Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil du ha banner?

Hilde90

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gjerne ha ett nytt god jul og godt nyttår banner :) bilder finner du på www.piczo.com/elwira1 (det jeg har er lager på paint og er ikke fint)

Skrevet

Kan du lage et banner til meg og? :)

Det ligger bilder på hjemmesiden: www.freewebs.com/kalikebab de fledte er på mer bilder. :)

Er det greit om du lager julebanner??

Skrevet

Har prøvd å sende den, men fikk ikke til :?

Den heter væffal LainieDaySh, tror jeg fant den på www.fontface.com eller www.dafont.com

Finner den ikke der :D kan du prøve å sende over msn?

Skrevet
sicosin7aq.png

kjempefin :D Men.. Det er ikke Sico :D og det der har skjedd før :D hehe. det er broren hans, Herman.. Tusen takk uansett :) Kunne du laget en av Sico? Sico har ikke hvitt i ansiktet sitt og han har rød snute :wink: hehe

Skrevet

kjempefin :D Men.. Det er ikke Sico :D og det der har skjedd før :D hehe. det er broren hans, Herman.. Tusen takk uansett :) Kunne du laget en av Sico? Sico har ikke hvitt i ansiktet sitt og han har rød snute :wink: hehe

haha, ok :P Skal fikse nytt i morgen :P

Skrevet

Jeg kom meg ikke inn på siden din :D

Jøss... :D Hva kan ha skjed.... Jeg kommer inn jeg, men linken er ikke i banneret.

www.portismaria.moo.no er linken til siden :)

Skrevet

Synes du er så innmari flink, og hadde virkelig håpet du ville lage et banner til meg så begynte å bli redd for at du hadde glemt meg.. hehe :-)

Men takk for at du vil lage til meg :-D

Skrevet
kljempe pen...

hadde vært kult med ett banner hvor hu har på nisse lua si altså:lol:

Jeg kan godt lage en hvor hun har nisselua på seg ;) Gidder du å sende bilde da?

Til dere som ikke har fått banner enda, holder på å lage, men har så sinnsykt mye annet å gjøre også, så får ikke tid til å lage alle samtidig.

Skrevet

Til dere som ennå ikke har fått banner!

Jeg har fått virus på pc'en min, den jeg har psp på. Pappa holder på å fikse det. Så jeg skal lage bannerne så fort pc'en min er ok igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...