Gå til innhold
Hundesonen.no

Tøybur


Ane
 Share

Recommended Posts

Jeg ser på dette tøyburet på Hooks. http://www.hooks.no/product.aspx?productid=055551&deptid=194&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Også lurer jeg på om jeg kunne hatt det minste buret på Nora? Eller om det vil bli for lite. Må være ok når hun er voksen også. Tenker bare å bruke det på tog, besøk, konkurranser osv. Dvs. bare over korte perioder, få timer.

Har to tøybur nå, men dem er så store, så ønsker meg et mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på dette tøyburet på Hooks. http://www.hooks.no/...&sortOrder=DESC

Også lurer jeg på om jeg kunne hatt det minste buret på Nora? Eller om det vil bli for lite. Må være ok når hun er voksen også. Tenker bare å bruke det på tog, besøk, konkurranser osv. Dvs. bare over korte perioder, få timer.

Har to tøybur nå, men dem er så store, så ønsker meg et mindre!

Trodde det var cabanabur du så på jeg :whistle:

Men hvor stor er Nora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var cabanabur du så på jeg :whistle:

Men hvor stor er Nora?

Nå er hun ikke stor, men hun er jo enda en valp :)

Vil tro det blir litt lite?

Ja, er det jeg lurer på :) Fordi jeg vil ha det mindre enn dem jeg har, fordi der er det plass til fem Nora'er :P haha

Jeg har det L buret til tispen her og det er helt på grensen til størrelsen hennes, hun er ikke noe stor Collie tispe.

Kanskje jeg skulle hatt L da? En collie er vel gjerne litt større enn en border collie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tatt L, hvor høy er Nora da?

hun er vel rundt 50? Over 40 hvert fall :P Mulig jeg bør ta L ja!

Husk at du skal ha det jeg har sendt til Bergen da, men det er jo egentlig ikke et "tøy"bur :P

Ja, men det blir ikke "tøy" :D

Edit: "Str. L 70 x 52 x 58 cm". Hva er hva? (Bredde, høyde, lengde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper dypde 70, bredde 52 og høyde 58 men jeg er ikke sikkert.

Jeg synes Medium høres lite ut, jeg ville nok ha gått for Large selv :)

Ja, det var det jeg og mente målene måtte bli! Men noen som mente 70 var høyde, 52 bredde, og 58 dybde. Da blir det nok L :) Må bare se hvor stort det minste av de to andre jeg har er. Gidder ikke om de er for like i størrelse!

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske variert hvordan kvaliteten er på disse tøyburene. Hvis du har et bur som bare skal stå framme en plass og brukes sjeldent ved reise/stevne, da er det sikkert ikke så nøye. Skal du derimot ha et tøybur som skal brukes på forskjellig underlag, utendørs og rundtomkring, da hadde jeg ville lagt i for å fått et godt bur.

Jeg hadde nok ikke kjøpt et tøybur over nett uten å ha sett/kjent kvaliteten, stabiliteten og vekten før jeg hadde kjøpt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske variert hvordan kvaliteten er på disse tøyburene. Hvis du har et bur som bare skal stå framme en plass og brukes sjeldent ved reise/stevne, da er det sikkert ikke så nøye. Skal du derimot ha et tøybur som skal brukes på forskjellig underlag, utendørs og rundtomkring, da hadde jeg ville lagt i for å fått et godt bur.

Jeg hadde nok ikke kjøpt et tøybur over nett uten å ha sett/kjent kvaliteten, stabiliteten og vekten før jeg hadde kjøpt det ;)

Jeg har tre tøybur fra før av, og skal bare ha et mindre for korte tidsrom, som jeg skriver lengre oppe. Alle de andre burene jeg har er kjøpt for under 500 lappen, og er kjempe gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...