-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Om noen vil forklare meg hvorfor alle disse rasene (clumber, field, sussex, welsh, irsk og amerikansk) er strengt adskilte og ingen av dem «kan» kombineres til «working spaniel», så er jeg interessert. For meg, som ikke vet annet enn at alle spaniels skal støkker/reise og apportere, så ser det ut som det eneste som skiller rasene er usunne krav om et bestemt utseende. Schäfer (for å nevne den mest åpenbare) er jo en rase med langt større variasjoner i temperament/lynne/gemytt, intelligens/arbeidsevne og energi/arbeidskapasitet innad i rasen enn det er mellom flere av disse schäfertypene og andre raser. Er tilfellet det samme for spaniels?
-
Hadde en periode 3 hunder og det var mye Synes to stort sett fungerer veldig greit, men litt problematisk å være alene med de vi har nå pga yngste sine frykter. Mine er hannhunder, 4 og 6 år og har mye selskap i hverandre, men jeg ser at eldste fint kunne vært alenehund, for han er mennesker det viktigste. Mens yngste setter eldstehunden høyst av alt og ser på han som den viktigste i livet ❤️ Skal jeg ha hund igjen etter disse to, så blir det nok bare én. Kanskje en voksen omplasseringshund som kan sette pris på turer og telting. Jeg vet ikke, tiden vil vise!
-
By Goldengull · Posted
Golden retriever, 17mnd. Fått røntget albuer, som er helt fine. HD-røntgen ble ikke godkjent av NKK, så må ta nye bilder, men de anbefalte å vente til han er 18mnd, så kan være hoftene er dårlige for alt jeg vet. -
By Goldengull · Posted
De to veterinærene jeg har her vil ikke ha ham inn, så alternativet er å reise annet sted, med bil som stresser ham veldig. hadde fin kveldstur nå, men legger seg mye ned og ruller seg, uten at jeg vet om det er symptom på smerter - nå (Over)tolker jeg det meste av atferden hans.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts