Gå til innhold
Hundesonen.no

Frossen menneskemat utgått på dato...


Trulte70
 Share

Recommended Posts

Med tyggeben, mener dere da vanlige, ubehandlete ben som kyllingben eller lammeribbein da? Eller tyggebein som i hundegodis, ala oksehud eller noe? :P Må jo spørre da vett.. Mana fikk lammeribbein igår med litt kjøtt på. Det falt i smak, og hun tygde istykker det meste av beinet før hun svelgte det. Men hun spydde gult skum imorrest, men er ikke sikkert det har noen sammenheng? Kanskje hun bare var veldig sulten... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben i tillegg til rent kjøtt mener du? Da mener jeg ben fra dyr ja, siden kalsiumet i det balanserer fosforet i kjøttet.

Mana har nok spydd fordi hun var sulten, om hun vanligvis får tørrfôr må du huske på at rått fordøyes fortere, og derfor ble hun fortere tom i magen. Det er ikke farlig, bare noe å tenke på.

Og så fint at hun tygger ben skikkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun kan være så som så.. :P Igår passet jeg på at hun fikk være helt i fred slik at hun tar seg tid til å tygge litt.. Og ikke hive det i seg før vi "kommer og tar det".. Hun fikk litt tørrfôr igårkveld i tillegg til beinet.

Den første kyllinvingen hun fikk forsvant på ett min! Da ble jeg litt nervøs.. For jeg har helt noia på det der :lol: Men nå har hun blitt flinkere :D Og det er så godt å kunne tilsette litt rått i tillegg til det kjedelige tørrfôret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...