Gå til innhold
Hundesonen.no

November utstillingen Konsgberg 12/11 og 13/11


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Puh".. Moby er ferdig børstet og fått vasket av sine skitne føtter og barter.. Brukte i underkant av en time på børstingen (4-5 uker siden sist) og kanskje 15 min. på badingen. Tørkingen holder han p

Hjemme igjen etter en lang å herlig dag.Gross ble BIR og BIG1 :banana:

Da sees vi der, juhu! Kommer to andre med shiba også, det synes jeg er ekstra stas.

Å vi kommer! På søndagen, er da lappisene skal gå :) å da er Leo i 6-9 mnd. gruppa alt..

Hvordan finner man ut når de skal gå? Jeg visste det før, men har ikke stilt på evigheter. Skulle gjerne visst når Bedlington går, helt ny rasegruppe for meg, sånn utstillingsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man ut når de skal gå? Jeg visste det før, men har ikke stilt på evigheter. Skulle gjerne visst når Bedlington går, helt ny rasegruppe for meg, sånn utstillingsmessig.

Hvis du går inn www.konsberghundeklubb.net så står det ordentlig info der :)

Edit: ser ut som den rasen går på lørdagen

Og enda en edit: nå har de endelig klart å samle alle lapphund rasene i samme ring, det blir moro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager... Japansk dommer, det har jeg aldri vært borti før.

Det var hun som dømte i Ransäter i sommer. Synes kanskje hun kunne dømt shiba også, når hun først var her... :P

Jeg kommer :D Lexi skal få prøvd seg på valpeshow (litt usikker på om det blir debuten, kan hende vi slenger oss på noen før det også), og kanskje jeg tar med en rød fare eller to ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke office, men office starter eller hva det nå heter. Gratis å laste ned ;)

Trodde ikke det gikk an å laste ned den jeg? *lete*

Edit: siden jeg er usannsynlig dum noen ganger hadde jeg ikke fått med meg at jeg faktisk har office starter 2010 på pcn, jeg har bare ikke aktivert den. Men jeg hadde rett i at den ikke kunne lastes ned da..Tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hun som dømte i Ransäter i sommer. Synes kanskje hun kunne dømt shiba også, når hun først var her... :P Lykke til!

Hvordan var hun? Må sjekke om hun noengang har dømt rasen i Norden før. Ellers tror jeg kanskje jeg skal stille Sirius der, svensk dommer er ikke dumt på hans type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var hun? Må sjekke om hun noengang har dømt rasen i Norden før. Ellers tror jeg kanskje jeg skal stille Sirius der, svensk dommer er ikke dumt på hans type.

Hun er miniatyrhundspesialist, og var gruppedommer for gruppe 5. Tydelig opptatt av jordvinnende bevegelser og at hunden jobber selvstendig. Hun liker at de shower og virkelig viser seg fram. Fikk dessverre ikke sett henne i raseringene.

Men alt i alt lover jo det godt for dine vakre blå. :P Og jeg synes Sirius fortjener å vise seg fram litt nå som han begynner å bli stor gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at jeg skal dit lørdag, ja - en veldig bra dommer på berner, og hadde vært gøy å få en kritikk på Foenix av ham. Han dømte X'en da hun var 16 måneder, 21 måneder og 25 måneder, og jeg tror kanskje han husker henne - så gøy å vise datteren som baby. Han ga for øvrig X'en CK, CK og cert på de tre utstillingene, så om hun har pels kan hun jo få være med også... Men akkurat nå tror jeg ikke hun får pels før i 2013, hun røyter saaaaakte. Men så dier hun enda også, drittbikkja, vet hun ikke at det er en karriere som venter??? :sint_01::thumbsdown::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå minnes jeg å huske at den hallen er ganske så trang? Noen som har prøvd seg med barnevogn der inne? *kremt* Det er min helg så poden må bli med...
Ja, jeg har faktisk hatt med både barn og vogn inn der, det går greit, men det er jo alltid trangt på innendørsutstillinger. Bæretøy FTW :heart: Hilsen hun som solgte vogna da babyen var 6 mnd. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har faktisk hatt med både barn og vogn inn der, det går greit, men det er jo alltid trangt på innendørsutstillinger. Bæretøy FTW :heart: Hilsen hun som solgte vogna da babyen var 6 mnd. :P

Han veier 12 kg og jeg sliter fortsatt med bekkenløsning så bæretøy utgår *ler* Har et sånt elastisk sjal liggende, men jeg får det bare ikke til å fungere nå som han er så stor og urolig. I tillegg må han sove minst to perioder på formiddagen.

Men da drasser jeg med vogna, får heller parkere den i et hjørne og bære han litt rundt når vi skal kikke på de trangeste plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han veier 12 kg og jeg sliter fortsatt med bekkenløsning så bæretøy utgår *ler* Har et sånt elastisk sjal liggende, men jeg får det bare ikke til å fungere nå som han er så stor og urolig. I tillegg må han sove minst to perioder på formiddagen. Men da drasser jeg med vogna, får heller parkere den i et hjørne og bære han litt rundt når vi skal kikke på de trangeste plassene.

Jeg bar (med bekkenløsning, det har jeg problemer med fortsatt) til hun var 2 år og langt over 12 kilo, og noen ganger henne og storebroren samtidig. Riktig bæretøy gjør at man ikke kjenner vekta :) Det er ekstremt mye tyngre å bære dem på armen for å si det sånn. Elastisk sjal er håpløst med så store, man må ha meitai eller vevd sjal, evt. formsydd sele. Jada, jeg ble litt frelst, og det har ikke gått over selv om jeg ikke har noe å bære på lenger :whistle:Hint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig bæretøy gjør at man ikke kjenner vekta :) Det er ekstremt mye tyngre å bære dem på armen for å si det sånn. Elastisk sjal er håpløst med så store, man må ha meitai eller vevd sjal, evt. formsydd sele. Jada, jeg ble litt frelst, og det har ikke gått over selv om jeg ikke har noe å bære på lenger :whistle:Hint

Ooo, sånt sjal skal jeg kjøpe til den neste valpen! (Så han/hun kan være med på klatreturene til de røde farer likevel). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bar (med bekkenløsning, det har jeg problemer med fortsatt) til hun var 2 år og langt over 12 kilo, og noen ganger henne og storebroren samtidig. Riktig bæretøy gjør at man ikke kjenner vekta :) Det er ekstremt mye tyngre å bære dem på armen for å si det sånn. Elastisk sjal er håpløst med så store, man må ha meitai eller vevd sjal, evt. formsydd sele. Jada, jeg ble litt frelst, og det har ikke gått over selv om jeg ikke har noe å bære på lenger :whistle:Hint

Altfor dyrt stæsj *ler* Har en veldig bra og lett vogn og han slapper godt av i den. Men ja, det hadde vært bedre å hatt noe sånt å bære han i når han blir lei vogna..

Gleder meg skikkelig til utstillingen! Blir rart å være der uten hund men *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bar (med bekkenløsning, det har jeg problemer med fortsatt) til hun var 2 år og langt over 12 kilo, og noen ganger henne og storebroren samtidig. Riktig bæretøy gjør at man ikke kjenner vekta :) Det er ekstremt mye tyngre å bære dem på armen for å si det sånn. Elastisk sjal er håpløst med så store, man må ha meitai eller vevd sjal, evt. formsydd sele. Jada, jeg ble litt frelst, og det har ikke gått over selv om jeg ikke har noe å bære på lenger :whistle:Hint

Du frelste meg, det er i god bruk for å si det sånn!

Jeg har veldig lyst, men vi får se litt på det rett og slett med tanke på økonomi og litt sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...