Cavalier&Collie Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Jeg lurer på - hvilken hund passer best itl deg. Ta testen og se. www.canis.no Gå på oppslagsverk og så 'rasevelger' BtW: Jeg fikk min yndlingshund: Australian Shepherd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 åååå jeg fikk mange jeg! :roll: Å Boston terrier stod på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Her er de jeg fikk Akita Inu Amerikansk bulldog Amerikansk staffordshire terrier Australian shepherd Berner sennenhund Bouvier des flandres Curly coated retriever Dalmatiner Dobermann Great Japanese Dog Hovawart Irish softcoated wheaten terrier Islandsk fårehund Kaukasisk ovtcharka Keeshund Norsk buhund Rhodesian ridgeback Riesenschnauzer salt/pepper Riesenschnauzer sort Rottweiler Schnauzer salt/pepper Schnauzer sort Schäferhund Shiba Inu Stabyhound Ikke OES da men det var fordi jeg kryssa av på vakthund på førsten, da ble den borte. Rart, for de er jo gode vakthunder. Ekke helt pålitelig den testen der. Og mange raser mangler [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Nå har jeg tatt testen, og her er rasene som visst skal passe meg: :-o Berner Sennen Bouvier des flanders Dalmatiner Dobermann Hovawart Rottweiler Schäfer Treffer litt da jeg i dag har Schäfer... Har og vurdert desse rasene om jeg skulle bytte noen gang: Berner Sennen, Dalmatiner, Hovawart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Jeg har jo mange fler på lista, men jeg er glad for at jeg fikk den hunden jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Fik disse jeg Islandsk fårehund Norsk buhund Schäferhund Shiba Inu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 har tatt den testen mangen ganger og stoler ikke litt på den. jeg får aldri opp de rasene jeg har selv så det er noe med den testen som er gale mener nå jeg (kan ikke stole blindt på den i hvertfall) :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 har tatt den testen mangen ganger og stoler ikke litt på den. jeg får aldri opp de rasene jeg har selv så det er noe med den testen som er gale mener nå jeg (kan ikke stole blindt på den i hvertfall) :? Det er sant! Har tatt den mange ganger jeg også. Noen ganger tar jeg på liten hund. Så kommer det Store raser som Leonberger og slikt. :? Så tror ikke den virker slikt seriøst. Hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Akita Inu Amerikansk bulldog Collie korthåret Dalmatiner Great Japanese Dog Rhodesian ridgeback Disse fikk jeg Men må si at etter å ha vært på Rally-lydighet kurs med 3 berner sennen hunder har jeg virkelig fått sansen for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Jeg får vel skrive hele min list òg da: Amerikansk cocker spaniel Australian shepherd* Cavalier king charles spaniel* Cocker spaniel Finsk lapphund Keeshund Kooikerhund* Nova scotia duck tolling retriever* Phaléne Shetland sheepdog* * De hundene jeg vurderer når jeg blir eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Amerikansk Staffordshire terrier Staffordshire bull terrier Chihuahua korthåret Chihuahua langhåret blant 26 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Akita Inu Amerikansk bulldog Boxer Collie korthåret Dalmatiner Dobermann Great Japanese Dog Labrador retriever Rhodesian ridgeback Rottweiler Schäferhund Vorstehhund korthåret Weimaraner Fikk opp kun labradoren en gang, men det var nok fordi jeg .. heh, hjalp til litt på "hva skal du bruke hunden til?" :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2005 Portugisisk vannhund Storpuddel Hehe! dETTE VAR DISSE TO JEG FIKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2005 måtte bare prøve en gang i da for å se hva jeg fikk denne gangen. men jeg må jo bare si det det er ingen av mine raser på listen denne gangen heller. de eneste som var litt innteresange var Finsk Lapphund og Keeshund. På bakgrunn av opplysningene du har gitt, vil vi anbefale deg følgende raser: Australian shepherd Border collie Chow Chow Finsk lapphund Keeshund Kooikerhund Nova scotia duck tolling retriever Polsk owczarek nizinny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 25. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2005 Cavalier king charles spaniel Chihuahua korthåret Chihuahua langhåret Fox terrier glatthåret Fransk bulldog Japanese chin Korthåret hollandsk gjeterhund Pomeranian West highland white terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 25. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2005 Lazita: Du må ha svært mye tid til å mosjonere hunden din!! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 JA jeg er det vi kaller så fint HUSMOR, jeg er hjemmeværendes så, så lenge ungene er på skole/barnehage så har jeg mangen timer til å lufte hunder på ædda bædda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 27. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 Ja, det er jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 jepp det er det så jeg har god tid til både pelsstell og turer jeg. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Jeg fikk disse: Akita Amerikansk bulldog Bordeaux dogge Bullmastiff Cane corso Collie korthåret Dalmatiner Engelsk mastiff Faraohund Grand danois Great Japanese Dog Greyhound Rhodesian ridgeback Spansk mastiff Veit ikke helt om alle disse rasene passer inn på middels mosjon men ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Jeg fikk utrolig mange da! :oops: Airedale terrier Akita Alaskan malamute Amerikansk bulldog Amerikansk staffordshire terrier Australian shepherd Australsk cattledog Australsk kelpie Bearded collie Berner sennenhund Border collie Bouvier des flandres Boxer Briard Chow Chow Collie korthåret Collie langhåret Curly coated retriever Dalmatiner Dobermann Engelsk springer spaniel Finsk lapphund Flat coated retriever Golden retriever Grand danois Great Japanese Dog Groenendael Grønlandshund Hovawart Irish softcoated wheaten terrier Irsk terrier Irsk ulvehund Islandsk fårehund Kaukasisk ovtcharka Keeshund Kooikerhund Korthåret hollandsk gjeterhund Labrador retriever Landseer Lapsk vallhund Leonberger Malinois Mellompuddel Newfoundlandshund Norsk buhund Norsk elghund grå Norsk elghund sort Nova scotia duck tolling retriever Podenco ibicenco strihåret Polsk owczarek nizinny Rhodesian ridgeback Riesenschnauzer salt/pepper Riesenschnauzer sort Rottweiler Sankt bernhardshund langhåret Schnauzer salt/pepper Schnauzer sort Schäferhund Shiba Siberian husky Stabyhound Storpuddel Tervueren Tsjekkoslovakisk ulvehund Vestsibirsk laika Vorstehhund korthåret Vorstehhund strihåret Weimaraner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Jeg fikk utrolig mange da! :oops: Airedale terrier Akita Alaskan malamute Amerikansk bulldog Amerikansk staffordshire terrier Australian shepherd Australsk cattledog Australsk kelpie Bearded collie Berner sennenhund Border collie Bouvier des flandres Boxer Briard Chow Chow Collie korthåret Collie langhåret Curly coated retriever Dalmatiner Dobermann Engelsk springer spaniel Finsk lapphund Flat coated retriever Golden retriever Grand danois Great Japanese Dog Groenendael Grønlandshund Hovawart Irish softcoated wheaten terrier Irsk terrier Irsk ulvehund Islandsk fårehund Kaukasisk ovtcharka Keeshund Kooikerhund Korthåret hollandsk gjeterhund Labrador retriever Landseer Lapsk vallhund Leonberger Malinois Mellompuddel Newfoundlandshund Norsk buhund Norsk elghund grå Norsk elghund sort Nova scotia duck tolling retriever Podenco ibicenco strihåret Polsk owczarek nizinny Rhodesian ridgeback Riesenschnauzer salt/pepper Riesenschnauzer sort Rottweiler Sankt bernhardshund langhåret Schnauzer salt/pepper Schnauzer sort Schäferhund Shiba Siberian husky Stabyhound Storpuddel Tervueren Tsjekkoslovakisk ulvehund Vestsibirsk laika Vorstehhund korthåret Vorstehhund strihåret Weimaraner Er det i det hele tatt noen raser du ikke passer for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 :oops: Har ikke så store krav. Bare det å bære kløv å gå i fjelle. Å litt lydighet for morroskyld. Synes noen av hundene høres litt merkelige ut jeg da...Engelsk Bulldog er det en fin hund til å bærekløv? Den har jo lengre ben og annen kropp en den Engelske da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Rasevelgeren på canis er jo ikke helt pålitelig da. Men den amerikanske bulldoggen er slankere og har lengre bein enn den engelske. Minner litt om en boxer, synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar