Drømme valpen Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Hei!Jeg er et kvinnemenneske i 20årene et sted Jeg har gubbe med 2 barn Vi befinner oss i østfold et sted, det er veldig koselig her Jeg er ikke så god på å presentere meg da jeg ikke ønsker å gi for mye info, hehe.Gleder meg til å henge her og spørre om alt jeg lurer på, hvis jeg får lov =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. September 2011 Rapporter Share Skrevet 3. September 2011 Hei hei! Velkommen hit. Bare spør du, eller fortell om valpen du skal få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. September 2011 Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Velkommen hit! Her er det mye og lære, og mange kloke spørsmål og svar! Bare å spørre, sonenoraklet kan alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømme valpen Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts