Gå til innhold
Hundesonen.no

niraros brukshundklubb valpeshow i januar :)

MarieR

Recommended Posts

Hvis jeg har rett, så stopper toget rett utenfor :P Du ser inn i hallen når toget står rolig der.. Stemmer?

nesten :) du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

nesten :P du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no :P

når det ikke er lengre enn som så så kommer jeg ja :P

Det hadde vært snillt :)

hva heter stasjonen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten :P du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no :P

Aha!:P Men hvilken hall er det som er på Lademoen eller hva det heter da? Første stoppen når du tar toget fra Trondheim og nordover, eller siste stoppen før du kommer til Trondheim S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er bare moro. :P

6-9 mnd er klassen din. :P

Men ops :?, jeg la merke til at dette innlegget har blitt lagt inn i feil tema. For egentlig skulle innlegget mitt legges ut i temaet om utstillingen på Exporama senteret i februar. Jeg er 100 % sikker på at jeg sendte det inn der også.. skjønner ingenting jeg :? Kan det ha skjedd en feil..? Det blir nemlig litt langt for meg som bor i Oslo og dar på utstilling i Trondheim. Det hadde ikke falt meg inn å gå inn på et innlegg som handlet om et sted så langt unna heller.. jaja..hehe..

Uansett, takker jeg for alle svar! :P Jeg fikk jo svar på mye jeg lurte på allikevel. Og så har dere økt lysten min enda mer.. Skal tenke på det i Jula :wink:

Og lykke til, til alle som skal på denne utstillingen, det kommer nok til å bli en fin helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg tror jeg skall stille, er ikke helt sikker men tror det bli så vi skal det ja :D

Det er første gangen jeg går i ringen å det er også fiona sin første gang, er kjempe nervøs, er redd alt skal gå galt som det bruker å gjøre med meg, har heletiden med meg uflaks jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Monika: Trur det er trikkestallen du mener :D

En skatehall på Lademoen...En sto beige en du mener?

Victoria: Synd du skal stille jeg...Det årner seg skal du se..:D Men hvor i Trondheim bor du?=P

Stine: Alt vel her...Hvordan går det med KirA?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skal vi se. Det blir en lørdag. Ja - jeg kommer. Om hunden er med eller ikke, det får vi se på. Spørs om hun har endra seg noe særlig fram til da, hvis ikke så blir nok ikke hun med. Hun er så mye å ha med å gjøre, særlig i nærkontakt med mat. Og jeg har fremdeles litt dårlige minner fra det siste valpeshowet nbhk arrangerte - da forsynte hun seg grådig fra kakebordet og maten til både meg og Marie. Heldigvis var det ingen som la merke til førstnevnte, så jeg slapp og betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skal vi se. Det blir en lørdag. Ja - jeg kommer. Om hunden er med eller ikke' date=' det får vi se på. Spørs om hun har endra seg noe særlig fram til da, hvis ikke så blir nok ikke hun med. Hun er så mye å ha med å gjøre, særlig i nærkontakt med mat. Og jeg har fremdeles litt dårlige minner fra det siste valpeshowet nbhk arrangerte - da forsynte hun seg grådig fra kakebordet og maten til både meg og Marie. Heldigvis var det ingen som la merke til førstnevnte, så jeg slapp og betale.[/quote']

:D:D:P hehe, synns du skal ta henne med alikevell jeg da, noe må vi jo le av :P Det var helt utrolig at ingen merka det altså! en godt voksen, stor og sort labador som planter framlabbene på kakebordet, napper til seg et kakestykket, og hopper ned igjenn, uten at noen merker det. utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kan noen forklare meg som ikke er kjent i det heletatt i Trondheim hvor jeg skal kjøre for å komme til Dora? :roll:

hvilken vei kommer du fra? æsj, vanskelig og forklare, :D men om du kommer mot byen slik at du kjører forbi stasjonen for og komme til midtbyen, så svinger du av under den tog-brua av betong, like før politistasjonen og stasjonen. Da ser du dora. svææært bygg det står dora 1 på.De skilter nok med valpeshow, også like før denne undergangen.

kommer du den andre veien, kjører du forbi stasjonen og politihuset, og under den samme undergangen :)

wææ.. ikke flink og forklare, håper du forstod! :oops:

når begynner bedømingen? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...