MarieR Skrevet 13. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Hvis jeg har rett, så stopper toget rett utenfor Du ser inn i hallen når toget står rolig der.. Stemmer? nesten du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 nesten du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no når det ikke er lengre enn som så så kommer jeg ja Det hadde vært snillt hva heter stasjonen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 nesten du må gå av på sentral stasjonen. så må du gå noen hundre meter før du er der. Om du kommr monika, og ikke helt vet veien til dora fra sentralstasjonen, kan jeg sikkert møte deg der eller no Aha! Men hvilken hall er det som er på Lademoen eller hva det heter da? Første stoppen når du tar toget fra Trondheim og nordover, eller siste stoppen før du kommer til Trondheim S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 DEt er bare moro. 6-9 mnd er klassen din. Men ops :?, jeg la merke til at dette innlegget har blitt lagt inn i feil tema. For egentlig skulle innlegget mitt legges ut i temaet om utstillingen på Exporama senteret i februar. Jeg er 100 % sikker på at jeg sendte det inn der også.. skjønner ingenting jeg :? Kan det ha skjedd en feil..? Det blir nemlig litt langt for meg som bor i Oslo og dar på utstilling i Trondheim. Det hadde ikke falt meg inn å gå inn på et innlegg som handlet om et sted så langt unna heller.. jaja..hehe.. Uansett, takker jeg for alle svar! Jeg fikk jo svar på mye jeg lurte på allikevel. Og så har dere økt lysten min enda mer.. Skal tenke på det i Jula Og lykke til, til alle som skal på denne utstillingen, det kommer nok til å bli en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 14. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 når det ikke er lengre enn som så så kommer jeg ja Det hadde vært snillt hva heter stasjonen forresten? trondeim S eller sentralstasjonen, begge brukes på tog har jeg hørt.. ina: hmm..det er jeg ikke sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 Jeg kommer sikkert til å ta tog så da kan vi jo ta toget sammen Monika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 Buhundjenta: ok takk! Cavalita: ja det kan vi jo kjedelig å ta toget alene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 jeg tror jeg skall stille, er ikke helt sikker men tror det bli så vi skal det ja Det er første gangen jeg går i ringen å det er også fiona sin første gang, er kjempe nervøs, er redd alt skal gå galt som det bruker å gjøre med meg, har heletiden med meg uflaks jeg :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Monika: Trur det er trikkestallen du mener En skatehall på Lademoen...En sto beige en du mener? Victoria: Synd du skal stille jeg...Det årner seg skal du se.. Men hvor i Trondheim bor du?=P Stine: Alt vel her...Hvordan går det med KirA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Stine: Alt vel her...Hvordan går det med KirA? Alt vel her og. Kira vokser og har det bare bra. Storkoste seg i går når hun fikk åpne sine egne pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Orker ikke å bla meg tilbake, men vil være helt sikker - hvilken dato er det valpeshowet er på? 28.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Orker ikke å bla meg tilbake' date=' men vil være helt sikker - hvilken dato er det valpeshowet er på? 28.?[/quote'] Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Ok. Skal vi se. Det blir en lørdag. Ja - jeg kommer. Om hunden er med eller ikke, det får vi se på. Spørs om hun har endra seg noe særlig fram til da, hvis ikke så blir nok ikke hun med. Hun er så mye å ha med å gjøre, særlig i nærkontakt med mat. Og jeg har fremdeles litt dårlige minner fra det siste valpeshowet nbhk arrangerte - da forsynte hun seg grådig fra kakebordet og maten til både meg og Marie. Heldigvis var det ingen som la merke til førstnevnte, så jeg slapp og betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Ok. Skal vi se. Det blir en lørdag. Ja - jeg kommer. Om hunden er med eller ikke' date=' det får vi se på. Spørs om hun har endra seg noe særlig fram til da, hvis ikke så blir nok ikke hun med. Hun er så mye å ha med å gjøre, særlig i nærkontakt med mat. Og jeg har fremdeles litt dårlige minner fra det siste valpeshowet nbhk arrangerte - da forsynte hun seg grådig fra kakebordet og maten til både meg og Marie. Heldigvis var det ingen som la merke til førstnevnte, så jeg slapp og betale.[/quote'] hehe, synns du skal ta henne med alikevell jeg da, noe må vi jo le av Det var helt utrolig at ingen merka det altså! en godt voksen, stor og sort labador som planter framlabbene på kakebordet, napper til seg et kakestykket, og hopper ned igjenn, uten at noen merker det. utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Nå skakke du mobbe altså. Og jeg veit ikke jeg. Mulig jeg sender avgårde Tinka på skogstur med pappa i stedet for å ta a med. Vi får se når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Ja, det er aldri kjedlig når Tinka er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Ja' date=' det er aldri kjedlig når Tinka er i nærheten [/quote'] Veit ikke helt om jeg skal ta det positivt eller negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Jeg trooor jeg kommer. Må se det ann litt... LITT mye regninger i Januar ja.. :roll: Forsikringer og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Fra min sin side var det bare positivt ment :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Hyper_Bærta:huff ja får tenke litt på det enda.. jeg bor ikke i trondheim men, inærheten såkalt singsås. hvordan det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2006 Kan noen forklare meg som ikke er kjent i det heletatt i Trondheim hvor jeg skal kjøre for å komme til Dora? :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Skal stille Pia der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Kan noen forklare meg som ikke er kjent i det heletatt i Trondheim hvor jeg skal kjøre for å komme til Dora? :roll: hvilken vei kommer du fra? æsj, vanskelig og forklare, men om du kommer mot byen slik at du kjører forbi stasjonen for og komme til midtbyen, så svinger du av under den tog-brua av betong, like før politistasjonen og stasjonen. Da ser du dora. svææært bygg det står dora 1 på.De skilter nok med valpeshow, også like før denne undergangen. kommer du den andre veien, kjører du forbi stasjonen og politihuset, og under den samme undergangen wææ.. ikke flink og forklare, håper du forstod! :oops: når begynner bedømingen? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Tja, sånn ca... Jeg kommer Nordfra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2006 Regner med bedømningene begynner klokka 9 forresten. Gjorde iallefall det i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar