Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker kommer ikke inn


Recommended Posts

Raksha kommer ikke inn på sonen. Hun sier hun prøvde å endre skin etter oppdateringen og nå får meldingen:

Fatal error: Call to undefined method IPSLib::haveAppsWithLike() in /usr/www/users/mediason/hundesonen.no/forum/cache/skin_cache/cacheid_10/skin_global.php on line 253

:icon_confused:

Edit:

Det gjelder visst når hun logger inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å svare her på tilbakemeldinger jeg.

Jeg kommer ikke inn på siste leste innlegg. Feks så går jeg inn i akkurat nå tråden, leser, går andre steder og når jeg skal inn igjen i akkurat nå så kommer jeg til side 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å svare her på tilbakemeldinger jeg.

Jeg kommer ikke inn på siste leste innlegg. Feks så går jeg inn i akkurat nå tråden, leser, går andre steder og når jeg skal inn igjen i akkurat nå så kommer jeg til side 1.

trykker du her:

se%2520her.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du har svart i den (tror jeg)

Hmmmmm... mulig det ja. Men jeg kunne tenke meg å heller vite hvilke innlegg som hadde nye svar (jeg vet jo selv hvilke jeg har svart i før liksom) - det er det litt vanskelig å se sånn som det er nå? Joda, jeg klikker på vis nytt innhold, men den viser jo flere innlegg enn bare de som har fått nye svar siden sist jeg klikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm... mulig det ja. Men jeg kunne tenke meg å heller vite hvilke innlegg som hadde nye svar (jeg vet jo selv hvilke jeg har svart i før liksom) - det er det litt vanskelig å se sånn som det er nå? Joda, jeg klikker på vis nytt innhold, men den viser jo flere innlegg enn bare de som har fått nye svar siden sist jeg klikket.

Lukker tråden og vi kan fortsette i http://hundesonen.no/forum/topic/58751-spoersmaal-og-svar-til-oppdatering-av-hundesonen/page__fromsearch__1 :) samletråd for spørsmål og svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...