Kiyomi Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Vi vil være med, men er tanken trening, eller treff...? Føler sonen-treningene jeg drar på blir lite trening og mye prating..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Det blir hva vi gjør det til det Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Også skal jeg være frekk å spørre om alle som møter opp kan tenke seg å være godbitutdelere og klarer å ignorere umåtelig teit bjeffing? Kua trenger virkelig å sosialiseres, men eneste måten å gjøre det er med hundefolk og det er utrolig nok få som gidder å bruke noen minutter av sin tid på det. Hehe! Men man kan vel regne med sonen Helt greit for meg Vi vil være med, men er tanken trening, eller treff...? Føler sonen-treningene jeg drar på blir lite trening og mye prating..? Hehe, jeg skal i hvert fall trene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Også skal jeg være frekk å spørre om alle som møter opp kan tenke seg å være godbitutdelere og klarer å ignorere umåtelig teit bjeffing? Kua trenger virkelig å sosialiseres, men eneste måten å gjøre det er med hundefolk og det er utrolig nok få som gidder å bruke noen minutter av sin tid på det. Hehe! Men man kan vel regne med sonen Ikke noe problem Vi vil være med, men er tanken trening, eller treff...? Føler sonen-treningene jeg drar på blir lite trening og mye prating..? Jeg vil trene med hu ene. Trenger virkelig å få trent nå Gjerne litt fellesdekk, og kanskje vi kan få til lineføring mellom ekvipasjer i utgangsstilling om noen er med? Må jobbe fram til sonen-mesterskapet! Hu minien blir det mest sosialisering med da selvfølgelig. Vi skal sitte og se litt og trene bittelitt med forstyrring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Gjerne litt fellesdekk, og kanskje vi kan få til lineføring mellom ekvipasjer i utgangsstilling om noen er med? Fellesdekk er vi absolutt med på! lineføringen burde vi kunne gi et forsøk. På tide å kreve, forvente og gi henne litt utfordringer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Gaaah, nå har jeg prøvd å svare i evighete. Akkurat som om ikke nettet er dårlig nok fra før av så måtte det henge seg også... *insert sinnatryne, gidder ikke å vente på at nettet skal reagere lenger* Vel, det jeg har prøvd å si er at jada Heidi jeg henter deg hjemme Men kan du sende meg en melding i morgen? Har ikke nr ditt på denne mobilen...! Så kan jeg sende deg en melding når jeg drar herfra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Vel, det jeg har prøvd å si er at jada Heidi jeg henter deg hjemme Men kan du sende meg en melding i morgen? Har ikke nr ditt på denne mobilen...! Så kan jeg sende deg en melding når jeg drar herfra! Jeg har faktisk fått ordna med bil, så du trenger ikke hente Da blir det lettere å sette hundene i bilen og. Har sendt melding Men Eknesbanen, det er ved eknes u.skole sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Ja, det er det, Heidi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Ja, det er det, Heidi Flott Da sees vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Noen som kan gi en liten veibeskrivelse? Jeg vet hvor Monica123 bor om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Har ikke en god veibeskrivelse, men jeg fant dette når jeg selv skulle finne ut hvor det var: kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Du kjører ikke inn der Monica bor, men forbi på gamle riksvei. Følger veien videre, så får du spar på høyre side etterhvert, og litt etter spar ser du Eknes u.skole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Noen som kan gi en liten veibeskrivelse? Jeg vet hvor Monica123 bor om det hjelper. Skal Monica sitte på med deg? Da kan hun vise veien tenker jeg. Hvis ikke så jeg godt hente Monica, men da må jeg hente deg fra den butikken jeg henta deg sist. Husker ikke helt hvor du bor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Okei, så jeg tar av hovedveien som om jeg skal til monica, men ikke opp olleveien? Men om dette været fortsetter tror jeg ikke mine frysepinner får noe ut av noen trening gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Om folk ikke kommer pga været så er det fint om dere sier i fra. Men Kaja, betyr det at du ikke skal hente Monica? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Okei, så jeg tar av hovedveien som om jeg skal til monica, men ikke opp olleveien? Ja, du kan ta av andre steder også, men sikkert enklest å ta av der siden du kjenner den veien fra før. Håper de som har sagt de skal komme kommer! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær Det er meldt litt regn, men ikke så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Her bøtter det ned i BØTTER! Jeg har ikke snakket med Monica om å hente henne? Ikke som jeg kan huske ihvertfall. Jeg skal gi beskjed om jeg ikke kommer, men ser det ann litt til ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Det har bøtta ned her også, fram til nå. Ser ut som det lysner oppimot Mjøndalen! Satser på at det blir perfekt treningsvær! Overskya, og kaldt og godt for dyra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Ok Kaja, jeg bare lurte for da kan Monica sitte på med meg hvis hun fortsatt vil være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Jeg tror Monica vil være med, men hun har ingen å sitte på med. Har skrevet melding til hun å bedt hun om å sjekke hundesonen Det lysner i hvert fall her nå ser det ut til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Ok Jeg skulle til å si meg enig med deg at det lysner opp her også, men hvis det lysner opp hos deg så er det ikke så rart at det lysner opp her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Lysner her også, men regner fortsatt. Monica kan godt sitte på meg meg om jeg skal, men det vet jeg som sakt ikke før jeg ser været. Tesh blir totalt idiot og hopp og sprett og lukker øra i regnvær, Kua fryser lett men hun kan eventuelt kles på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Ok Jeg skulle til å si meg enig med deg at det lysner opp her også, men hvis det lysner opp hos deg så er det ikke så rart at det lysner opp her også Jeg er i Åmot nå, ikke i Skoger Nå er sola her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Sol og bare duskregn, ser lovende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Monica kan sitte på med meg om hun ikke skal ha med Ebba (Tesh er redd for Ebba) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts