simira Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Er det flere enn meg som synes det var lite folk på Bjerke i år? Vet at det var dobbeltutstilling i fjor, men jeg har vært der med og uten hund i fem år, og kan ikke huske å ha sett så lite folk der som i år. Har søkt litt på NKK men har ikke greid å finne tallene fra tidligere år for å se om det er reellt eller ikke. Siter
Guest Jonna Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Det var Svensk Vinner samme helg, og iallefall gruppe 1 gikk samme dag i Sverige som på Bjerke. Siter
Hampus Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Vet at det vel var spesielt trangt og mange hunder med dobbel utstilling der i fjor. Men det gav rett og slett ingen mersmak for mitt vedkommende... Er jo så mye annet man kan reise på i stede liksom. Siter
simira Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Vet at det vel var spesielt trangt og mange hunder med dobbel utstilling der i fjor. Men det gav rett og slett ingen mersmak for mitt vedkommende... Er jo så mye annet man kan reise på i stede liksom. Jeg har som sagt vært der de siste fem årene, og utenom i fjor har det også vært trangt og masete der. I år var det relativt avslappet og god plass jevnt over (forholdsvis, ihvertfall). Siter
Kaja Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Jeg syns det var driittrangt rundt ringene i hvertfall, umulig å komme seg inn noe sted med. Også var granderingen bitteliten. Mens flere av minihundringene var dobbelt så store. Idioti. Siter
simira Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Jeg syns det var driittrangt rundt ringene i hvertfall, umulig å komme seg inn noe sted med. Også var granderingen bitteliten. Mens flere av minihundringene var dobbelt så store. Idioti. Jepp, og tenk deg at jeg mente det var god plass i år. Ift. mine tidligere uttalelser om trangt og mas og stress... Siter
Wildah Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Søndagen var jo også offisiell sørgedag, kanskje mange uteble pga det? Siter
Ingvild Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Syns i grunnen det var akkurat som det har pleid å være, jeg. Jeg var der i fjor også, og syns ikke det var ille i det hele tatt. På Bjerke kan det alltid bli trangt rundt ringene, men trenger man pause er det ikke mange meter man må gå unna ringen for å være omtrent helt alene. Siter
L8 L Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Det var Svensk Vinner samme helg, og iallefall gruppe 1 gikk samme dag i Sverige som på Bjerke. Gruppe 3 også... Siter
Recommended Posts