Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelpemidler


Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg er enig i at det noen ganger ikke fjerner årsaken til trekking. Jeg har sett hunder som har blitt kurert ved kort tids bruk av en antitrekk sele! :mrgreen:

Noen ganger er det faktisk en nødvendighet med sånne hjelpemidler. Jeg passer søsteren min sin Hoffe, "panser tanks'n" Junior på nesten 50 kg! Når han bestemmer seg for å dra så gjør han det og lille meg har ikke en halv sjangs til å holde han igjen! Slepetauet Marianne...! :roll: Jeg er helt avhengig av den selen for å klare å gå tur med han.

Det hører med til historien at han nesten ikke drar sammen med meg i forhold til hvordan han holder på med "foreldrene" sine...... :roll: Vi har faktisk snakket om å bytte hund i en periode for at jeg skal trene han..

jeg har troen på at man ikke må tillate draing i båndet helt fra hunden er valp for å få den til å ikke gjøre det når den blir stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Er ganske enig med deg i det Astrid, det er en grunn for at Tequila ikke drar i båndet! :wink:

Riktig :) må bare få si at alle hunder er forskjellige :) Man må se det individuellt hos hver hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...

for toya har vært ekstrem på draing,... men hu er nesten helt kurrert bare ved vanlig trening...

så det går ann :)

hører med t historien at hu ikke fikk lov å dra som liten valp heller...men hu har blitt sånn pubertets dame nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...