Anette Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Legg ut bilder fra helgen folkens Bilder fra kelpie ringen (som jeg tok ) BIR hannhund Miss Magoo's Bolt Åpen klasse tisper Miss Magoo's Biggan og Chocomate's Caffe Latte Issi og OB Pene Issi Issi sine ører OB er sååååååååååååå fornøyd når hun får kritikken og beskjed om å stå på siden Junior tispe Opsis Sliten blir man etter utstilling Siter
pippin Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Fine Issi Synd jeg ikke fikk tatt meg en tur på Bjerke.. Hvordan gikk det med henne da? Siter
Red Merle Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Her er litt bilder fra aussie ringen: Denne kjekke karen kjenner de fleste til Flotte Ki-Ro-Ma's Foto Finish, som ble BIM og kvalifisert til Crufts, kan tro Ludo er stolt av pappan sin? Min rare aussie som heter Jatzy Flotte Easy La La La Bama som ble BIR og kvalifisert til Crufts! Søt sort tric tispe! Ikke sånn kjempe kvalitet på bildene, men det er iallefall bilder Siter
Kaja Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Hun kelpiedommern ligna på mormor Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hun kelpiedommern ligna på mormor La oss håpe det ikke var henne, for da er det ikke mange her på sonen som liker din mormor Siter
Kaja Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 La oss håpe det ikke var henne, for da er det ikke mange her på sonen som liker din mormor Nei du hun går så og si aldri ut av huset og vet ikke bak frem på en hund Siter
Siri Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Litt bilder fra briardringen også . Bildene er tatt av Kristian Karstensen, og stjålet fra hans pappas FB-sider . Pappa Boss først, sønnen Willy etter.... vanen tro . Og der så jeg at jeg burde kneppet igjen jakken ja. *ups*. Certvinner hannhund først (Mont de Valer X Aramis), og res.CERT-vinner bak (Mont de Valer VIII William). Willy og jeg gamper på, med Precieux Bijou Carpe halsende bak Veteranklasse tisper - Li-brie's Lady O'Lorien foran, Babs og jeg bak. Babs travelt opptatt med å ta igjen damen foran Glad vinner av klassen. Line-up i veteranklassen Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Nei du hun går så og si aldri ut av huset og vet ikke bak frem på en hund Høres jo ut som denne damen jo Neida Babs er vakker da, Siri Ellie (Marie, hvis du vil så kan jeg gjøre vannmerket mindre ) Balrog Blondie i ringen Så flink jente jeg har Takk til Maria som er fotograf! I helgen ble hun kalt for hunden som er alt for flink Dommeren likte nemlig papilloner som hoppet og tullet litt, for det visste at de var glad. Blondie står bare som en dronning De andre følte at de så dumme ut ved siden av oss Blondie og Tinka, morsomt å se størrelses forskjellen! Bildet er tatt av Marie. Husky Lundii i gruppen Plukket ut som de seks beste i gruppen, og de skiller seg sannelig ut! Marianne og Marvin i gruppen Meg med Hootie Bildet er tatt av Ingvild som hater kamera mitt Meg med Aiko og Imouto, edda bedda Carl Imouto kan posere! Bildene er tatt av Sandra som ikke skjønner noen ting, men liker at bildene ble bra likevel Blondie sov på en pute mellom sofaen og stolen. Der var det aller best å ligge, tenk! Takk for en fantastisk helg, alle sammen! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Veldig mange fine bilder! Dette var en av de hyggeligste utstillingene jeg har vært på i det siste, mest pga fine møter med sonenfolket. Imouto er flink til å posere mest fordi det fløy så skrekkelig mange frekker måker over henne, som hun pønska på åssen hun skulle få tatt litt skikkelig... Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Veldig mange fine bilder! Dette var en av de hyggeligste utstillingene jeg har vært på i det siste, mest pga fine møter med sonenfolket. Veldig enig Litt takket være det fine været er det også, og det var kjempe gøy å få handle så mange forskjellige hunder igjen Siter
Artemis Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Masse flotte bilder! Er Blondie liten for rasen, MM? Det var jo ganske så stor størrelsesforskjell på Blondie og Tinka, med tanke på at begge er tisper. Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Nei, hun er egentlig midt på treet. Men hun er veldig grovt bygget. Det finnes mange som er myyyye mindre enn Blondie Siter
Mari Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hootie? Hvem er Hootie? Hvorfor bor hun ikke hjemme hos meg?? Er det en saluki korthåret? Fytti katta hvor en vakker hund! Og kjempefint bilde, for en fin kontakt med Marie (?). Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hootie? Hvem er Hootie? Hvorfor bor hun ikke hjemme hos meg?? Er det en saluki korthåret? Fytti katta hvor en vakker hund! Og kjempefint bilde, for en fin kontakt med Marie (?). Hihi, hun var til salgs for en billig penge her for noen dager siden. Du skulle slått til! Det er Kristin sin korthåret saluki, og ja, det er meg, Marie på bildet Vi har så god kontakt fordi vi passer sammen mener Kristin. Jeg har en myndekropp visstnok Hun er kjempe vakker, og for en trav Jeg ble helt hypnotisert når hun travet, jeg! Rett før jeg krasjet inn i folk! Jeg løp rundt på gresset på Bjerke i slow motion! Siter
Artemis Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Mari: Hootie(som jeg trodde het Hottie ) er Tøfflus sin. Deleid tror jeg. Ja, det er en korthåret saluki. Edit: OB var visst før meg. Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Mari: Hootie(som jeg trodde het Hottie ) er Tøfflus sin. Deleid tror jeg. Ja, det er en korthåret saluki. Edit: OB var visst før meg. Jeg er usikker på skrivemåten selv, jeg, altså Du har sikkert rett. Jeg er bare for lat til å sjekke det opp, og siden jeg skrev i farten og i mine trøtte stunder med mye morsom skrivefeil på kvelden "Hootie" i AN tråden, så ble det samme her Siden jeg allerede hadde tatt feil, sikkert Siter
Mari Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hihi, hun var til salgs for en billig penge her for noen dager siden. Du skulle slått til! Det er Kristin sin korthåret saluki, og ja, det er meg, Marie på bildet Vi har så god kontakt fordi vi passer sammen mener Kristin. Jeg har en myndekropp visstnok Hun er kjempe vakker, og for en trav Jeg ble helt hypnotisert når hun travet, jeg! Rett før jeg krasjet inn i folk! Jeg løp rundt på gresset på Bjerke i slow motion! Hun var absolutt helt utrolig vakker! Jeg har langt fra en myndekropp, så det er nok best at hun ikke kom inn hos oss da ja. Sånn sett passer Fyda mye bedre. Men hun var til salgs? Eller var det bare tull? Siter
Artemis Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Se, Mari, se! Foto:LineSK Regner med at folk ikke har noe imot at jeg legger ut bilder av en så vakker jente. Siter
Mari Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Se, Mari, se! :o Seriøst, noe så grasiøst og vakkert... Jeg blir helt grønn av misunnelse! Siter
MegaMarie Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hun var absolutt helt utrolig vakker! Jeg har langt fra en myndekropp, så det er nok best at hun ikke kom inn hos oss da ja. Sånn sett passer Fyda mye bedre. Men hun var til salgs? Eller var det bare tull? Hihi, nei, det var bare tull. Hun hadde irritert en trøtt Kristin, så hun var til "salgs" i en liten stund. Siter
Mari Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hihi, nei, det var bare tull. Hun hadde irritert en trøtt Kristin, så hun var til "salgs" i en liten stund. Hm. Kanskje jeg må smadre kneet til Kristin en gang for alle Tonya Harding style? Siter
SiriEveline Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Blondie og Tinka, morsomt å se størrelses forskjellen! Bildet er tatt av Marie. Flotte jentene! Tinka ser virkelig glad ut! Tror hun koser seg utrolig mye med IA Siter
Gjest Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Tusen takk for de flotte bildene Mega Vannmerket kan bare være. Folkens hvor blir det av skrytet om hundene mine? De er jo vakrest i verden. For å ikke være dårligere selv, så må jeg si at Shibajentene, Hottie, kelpisene, Willy, Babs, Jatzy, og småtrollene (Tinka&Blondie) tar seg helt smashing ut p.s hva var galt med kameraet til Marie? Siter
Toril Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Dere tar flotte bilder folkens. Oooog dere har nydelige modeller Siter
xxx12345 Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hun heter Hottie ja, og er årsaken til Tøfflus' eventuelle grå hår og er ikke venner med Freya Men vakker er hun! Siter
Recommended Posts