Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bor i USA her inne?

LilleZara

Recommended Posts

Skrevet

Jeg etterlyser en "pakke-venn" som bor i USA :) Kan være andre land også altså,bare det finnes litt kjekke ting der som jeg kunne tenkt meg :ahappy:

Tusen ganger har jeg tenkt- "åh,skulle ønske jeg kjente noen i Amerika som kunne sendt en slik til meg,så hadde det ikke blitt såååå dyrt og jeg hadde sluppet å tenke tollgrensen,blablabla...."

Så nå har jeg funnet ut at jeg må skaffe meg en pakke-venn som kan hjelpe meg med å sende litt småting av og til (f.eks små hundeting,godis som jeg kunne tenkt meg,osv :ahappy: )

Og jeg sender selvfølgelig pakker tilbake! :D

Kanskje noen savner brunost og melkesjokolade f.eks?? :whistle:

Betaling blir vi enig om,om jeg skal overføre penger,eller om jeg skal sende pakke tilbake med samme verdi osv. :)

*krysse fingrene*

Skrevet

Ikke helt USA, men jeg bor i Canada igjen fra neste uke av. Bestiller en del fra USA (blant annet Clean Run, Dog Supplies etc.) og kan da lett bestille ekstra. Jeg har også innimellom anledning til å få ting levert i USA (familie) og så videresendt/brakt. Dette blir i hvert fall mulig v/Thanksgiving og jule/nyttårstider.

Har i hvert fall tidligere savnet den norske jule/påskemarsipanen, så noe kunne vi nok ordnet der :)

Send gjerne en pm om det kan være av interesse!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...