Gå til innhold
Hundesonen.no

Urinveisinfeksjon?


Carro92

Recommended Posts

I de siste dagene syns jeg Anastasia har hatt mange uhell inne, blandt annet lå ho pent i sofaen og titta på meg, også reiste ho seg, for da hadde ho visst tissa på seg.. :S (flere andre episoder også..) og tisset lukter myye surere enn ellers..

Syns også ho har begynt å pipe mer(ho hadde jo nesten slutta med det, ho var jo veldig pratsom da ho var litt mindre) Noe som jeg har tenkt over i ettertid, siden jeg er så vant til pipinga hennes, så har jeg liksom gitt ****.. :P men jeg er ganske sikker på nå at ho piper mer..

Har prøvd å lese litt på google og sånt, men kan ikke si at jeg ble noe særlig klokere, enn at det kanskje kunne være urinveisinfeksjon..? Noen som har noen ideer? eller tips til hva jeg kan evt gjøre?

Har tenkt til å ringe dyrlegen imorra, for å være på den sikre siden. Men setter pris på all hjelp fra dere imellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de siste dagene syns jeg Anastasia har hatt mange uhell inne, blandt annet lå ho pent i sofaen og titta på meg, også reiste ho seg, for da hadde ho visst tissa på seg.. :S (flere andre episoder også..) og tisset lukter myye surere enn ellers..

Syns også ho har begynt å pipe mer(ho hadde jo nesten slutta med det, ho var jo veldig pratsom da ho var litt mindre) Noe som jeg har tenkt over i ettertid, siden jeg er så vant til pipinga hennes, så har jeg liksom gitt ****.. :P men jeg er ganske sikker på nå at ho piper mer..

Har prøvd å lese litt på google og sånt, men kan ikke si at jeg ble noe særlig klokere, enn at det kanskje kunne være urinveisinfeksjon..? Noen som har noen ideer? eller tips til hva jeg kan evt gjøre?

Har tenkt til å ringe dyrlegen imorra, for å være på den sikre siden. Men setter pris på all hjelp fra dere imellomtiden :)

Kan ikke hunder få tranbærjuice som mennesker? hmmm... hadde vært greit å vite egentlig. Spør du vet. om det når du snakker med de? hehe :9 Håper ho blir fort frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som litt urinveisinfeksjon ja. Tranebær piller :) fåes kjøpt på apotek,helsekost og vanelige butikker :) I vinter hadde jeg samme tilfelle med samme symptomer du beskrev( på en av dogsa )Han ga vi piller 2 ganger om dagen (hver gang vi fora)i noen dager, da ble det borte :) :)

Funker veldig greit. Men ville ringt dyrlegen bare for å være sikker på at det ikke er noe annet. God bedring til hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...