Michelle_bodeng Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Hender det blir arrangert hundetreff/frilek i Larvik. Om noen ønsker være med ta kontakt PM, eller facebook gruppen: Hundetreff i Larvik eller msn. Legger ut noen bilder. Noen er tatt av meg, og noen av Camilla Soppen. Kjærsten min med verdens vakreste Baghera Gjengen Kjærlighet er det nok av Nyklipt Marco Nydelige valpen som dukket opp også Peggy ville sluppet unna med ran, nuuudelige jente Kjempe hyggelig treff
Gjest Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 Hva? Hundetreff i larvik, typisk at jeg ikke får med meg det :rolleyes2: Ser ut som dere hadde det koselig.
Michelle_bodeng Skrevet 18. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2011 Hva? Hundetreff i larvik, typisk at jeg ikke får med meg det :rolleyes2: Ser ut som dere hadde det koselig. Bare å joine. skal være treff mandag 22. kl.17.30 også. Mellomhagen Ung.skole. Er egen gruppe på facebook om du har det.
Gjest Skrevet 20. August 2011 Rapporter Skrevet 20. August 2011 Bare å joine. skal være treff mandag 22. kl.17.30 også. Mellomhagen Ung.skole. Er egen gruppe på facebook om du har det. Skulle gjerne vært med om jeg kunne ja, flytta til Stokke denne uka her for å gå VG2 på melsom, og Vesla har fått noe issues med andre hunder så trenger trening. Men kan jo melde meg inn i gruppa hvertfall å følge med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar