Gå til innhold
Hundesonen.no

Må bare spørre om en ting..

Ane_

Recommended Posts

Jeg skjønner ikke helt.. Hva er vitsen med sånne avstemminger, hvis alle skriver inn innlegg også? er det for å finne ut hvor mange som mener hva, eller for å finne ut hvem som mener hva. Skjønner ikke vitsen med å både stemme og skrive akkurat det samme som du har stemt. (hvis du ikke føler en veldig trang til å utfylle/forklare da selvfølgelig).

Er kanskje bare meg som er litt rar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skjønner jo det.. Men når man ser på den avstemminga om klikker/NS etc. f.eks... hvis man har stemt klikker da så behøver man jo ikke å skrive klikker også, eller? Hvis det er bare det man har å si. Da blir jo tråden så utrolig lang. 15 sider med bare klikker, klikker, nordenstam, klikker, nordenstam.... hehe... det er kanskje jeg som er teit. m en jeg syns det er greit å kunne lese andres forklaringer på hvorfor etc uten å måtte lete hjennom ørten sider før jeg finner et vettugt innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mulig.. Selv synes jeg det er greit å si hvem som mener det forskjellige, men det er nå meg.. Det kommer jo stadig nye medlemmer, og det er ikke alle jeg har fått med meg hva mener, og det er ikke sikkert de nye har fått med seg hva vi gamle mener heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit at folk legger inn et ord eller to når det gjelder avstemninger også, hvis ikke vil jo disse havne langt bak i systemet ganske kjapt, og færre vil legge merke til dem. Når noen legger inn et svar havner jo den "diskusjonen" øverst igjen vet du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dersom folk skal skrive noe, kan de kanskje skrive litt mer enn ett ord?

Det er dette jeg mener. Selvfølgelig skal folk få si hva de mener!!! :wink: Men jeg syns det er kjedelig å lese igjennom ørten sider hvor folk har skrevet 1 ord; ja,ja,nei,ja, jeg og, ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...