Gå til innhold
Hundesonen.no

Tannvisning


Velvet86

Recommended Posts

starte med å venne henne til å bli tatt på snuten å rundt der, start med å klø å stryke rundt munnen... Så løfte opp vikene litt i den sammenhengen... Å avansere helt til du kan holde de oppe uten protest...?

Husker ikke at vi har øvd no spesi på det på Buster, å han har ikke så mye mot at vi kikker på tennene, åpner munnen, snur på hodet...

Tror ikke det er lurt å gå rett på å tvingefrem tennene, tilvenningsfase... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om å gjøre det til noe morsomt :) Ta fort på hodet hennes, så masse gøy og ros og kos og godbit, ta på hodet igjen, og gjenta.. så nærmer du deg etter hvert munnen, og munnvikene, og løfter på dem og til slutt kan du holde opp en stund før det blir gøy. Det er om å gjøre å skape en forventning om at når noen nærmer seg munnen hennes, så blir det gøy!! ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at jeg trente aldri på det, aldri.. Så dro vi til fredrikstad på NKK utstilling når han var gammel nok, kom på det rett før jeg skulle inn i ringen, spurte Maria Brunnel(vennina mi, hadde ikke møtt han før) Om hu kunne sjekke tenna hans, og han rigga seg ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inrømme at jeg trente aldri på det' date=' aldri.. Så dro vi til fredrikstad på NKK utstilling når han var gammel nok, kom på det rett før jeg skulle inn i ringen, spurte Maria Brunnel(vennina mi, hadde ikke møtt han før) Om hu kunne sjekke tenna hans, og han rigga seg ikke;)[/quote']

Har du aldri sett på tennene hans???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...