Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil sitte intimt i en bil til Bjerke?

MegaMarie

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og Benedicte skal bo hos Anette på Hanaborg/fjellhamar i lørenskog som er 16 minutter fra Bjerke. Om vi ikke finner noen å sitte på med, så må vi ta toget i en time eller noe sånt. Så om noen snille soniser har veldig lyst til å være intime med oss og skvise oss inn i en bil eller to, tre så gi en lyd! Vi er fleksible, så vi kan både fordele oss i flere biler, og sitte trangt om plassen.

Skrevet

Eventuelt kan vi være på Oslo S 08:21 evt på stasjonen imellom hanaborg oslo s.

Vi trenger å være på Bjerke til 9. Toget før er på oslo s 07:21.

Skrevet

Jeg kjører forbi begge dager. Jeg har bare et ledig sete, men helt tomme hundebur og bagasjeplass.

Men jeg blir neppe till the bitter end noen av dagene, siden jeg har valper hjemme - så jeg ser for meg å stikke hjem igjen så snart jeg er ferdig å jobbe i mine ringer.

Skrevet

Vi trenger egentlig mest hjelp med å komme dit. Hjemover overlever vi busser og bytter og tog. Men om morgenen går det dårlig med alt.

Skrevet

Jeg vil gjerne være der rundt åtte, så jeg får ringen fint i orden før det begynner, så si fra om det er interessant å sitte på for en av dere. :ahappy:

Skrevet

Jeg vil gjerne være der rundt åtte, så jeg får ringen fint i orden før det begynner, så si fra om det er interessant å sitte på for en av dere. :ahappy:

skal høre litt rundt med venner om å låne bil, så får jeg ob og labbis krangle om hvem som får æren av å sitte på :P

Skrevet

skal høre litt rundt med venner om å låne bil, så får jeg ob og labbis krangle om hvem som får æren av å sitte på :P

Gi meg godt varsel da, jeg er ikke vant til å ha passasjer, så det tomme setet og gulvet nedenfor brukes som "oppbevaringsplass" for parkeringsbilletter, tomflasker og sånt :whistle:

Skrevet

Jeg stiller ikke hund før i 10-tiden den ene dagen (har ikke orket å sjekke hvilken engang :lol: ), så jeg trenger strengt tatt ikke noe skyss og klarer meg fint med toget.

Skrevet

Er dere først på Oslo S så er det garantert like kjapt å ta 31-bussen opp til Bjerke. Biltrafikken pleier å stå, og bussen går fra dør til dør.

Skrevet

Jeg kan også være der tidligere :D Papillon spesialen begynner nemlig klokken åtte på søndagen, og på lørdagen hadde jeg heller ikke brydd meg om å komme tidligere :ahappy: Vi tar også megaliten plass da jeg kan ha Blondie på fanget :D Så jeg tar gjerne dette tilbudet om vi ikke finner bil å låne :ahappy:

Æsj, trodde du skulle tilby en plass i bilen fra Bergen nå. Jeg vil nemlig over for salukispesialen og Bjerke denne helgen!

Hehe, jeg tar toget bort. Men hadde jeg tatt bilen, så skulle du fått plass :) Du kan jo ta toget du også da! :D

Skrevet

Æsj.. Jeg kunne lett ha bidratt, men drar på ferie den dagen!

Anette, bor du på Hanaborg? Det gjør jo jeg og! :o

Skrevet

Æsj.. Jeg kunne lett ha bidratt, men drar på ferie den dagen!

Anette, bor du på Hanaborg? Det gjør jo jeg og! :o

jaaa :P jeg bor 2 min fra togstoppet!

Da synes jeg at jeg kan få møtt dere en dag :P

Skrevet

Jeg bor og 2 min fra togstasjonen :P haha.. Verden er liten!

Ja, det burde det gå an å få til. Jeg skal innrømme at den sære krøllehunden jeg har hadde hatt mer enn godt av å treffe litt andre hunder oftere. Hun tror jo hun er et menneske om dagen. :whistle:

Skrevet

Emma, jeg vil gjerne sitte på med deg til Bjerke på lørdage om det går fint :)

Det burde gå bra. Send meg en PM, så avtaler vi detaljene.

Jeg skal for øvrig ikke jobbe søndag likevel, om noen trengte skyss da.

Skrevet

Det burde gå bra. Send meg en PM, så avtaler vi detaljene.

Jeg skal for øvrig ikke jobbe søndag likevel, om noen trengte skyss da.

vi har bil søndag :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...