Gå til innhold
Hundesonen.no

Look alike!?

Trulte70

Recommended Posts

Noen sier at han er helt lik pipeleken sin...

028.jpg

...mens andre ganger er definitivt likheten til en gremlins mer slående :lol:

115.jpg

(det var ingen som sa til MEG at de ikke skulle ha vann etter midnatt... :innocent: )

Edit for å si (før det blir diskusjon om det :D ); nei, det er ikke hans bur :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...han har fått tilnavnet klubbens styggeste hund :lol:

Men JEG synes jo (vanligvis) at han er vakker, selv om det ikke var så flatterende bilder som ble lagt ut :whistle:

Blir spennende å se hva han sier til en mini-gremlins i huset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...han har fått tilnavnet klubbens styggeste hund :lol:

Men JEG synes jo (vanligvis) at han er vakker, selv om det ikke var så flatterende bilder som ble lagt ut :whistle:

Blir spennende å se hva han sier til en mini-gremlins i huset :D

Ey...er det deg Nina?? Kult :)

Du vet jeg digger Dennis og gleder meg til Emil kommer :lol::D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke tenkte jeg skulle si noe da jeg kjente igjen Dennis :whistle: Men nå er katten ute av sekken :P

Hehe, jeg fikk ikke bruke Nina som brukernavn, så da forkortet jeg bare mailadressen min litt...var ikke meningen at jeg skulle være "hemmelig" - da hadde jeg ikke lagt ut bilder av en så lett gjenkjennelig gremlins :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk ikke bruke Nina som brukernavn, så da forkortet jeg bare mailadressen min litt...var ikke meningen at jeg skulle være "hemmelig" - da hadde jeg ikke lagt ut bilder av en så lett gjenkjennelig gremlins :lol:

Hehe, det var da godt :P Gleder meg til minigremlinsbilder, savner å se litt flattryner :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...