Trulte70 Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Noen sier at han er helt lik pipeleken sin... ...mens andre ganger er definitivt likheten til en gremlins mer slående (det var ingen som sa til MEG at de ikke skulle ha vann etter midnatt... ) Edit for å si (før det blir diskusjon om det ); nei, det er ikke hans bur
Trulte70 Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Hehe...han har fått tilnavnet klubbens styggeste hund Men JEG synes jo (vanligvis) at han er vakker, selv om det ikke var så flatterende bilder som ble lagt ut Blir spennende å se hva han sier til en mini-gremlins i huset
Renate A Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Hehe...han har fått tilnavnet klubbens styggeste hund Men JEG synes jo (vanligvis) at han er vakker, selv om det ikke var så flatterende bilder som ble lagt ut Blir spennende å se hva han sier til en mini-gremlins i huset Ey...er det deg Nina?? Kult Du vet jeg digger Dennis og gleder meg til Emil kommer
Emilie Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Ey...er det deg Nina?? Kult Du vet jeg digger Dennis og gleder meg til Emil kommer Me too!
Trulte70 Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Ey...er det deg Nina?? Kult Du vet jeg digger Dennis og gleder meg til Emil kommer BUSTED!
Renate A Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 BUSTED! Ops...kanskje litt slemt av meg, men gøy å ha deg her også
Emilie Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Ops...kanskje litt slemt av meg, men gøy å ha deg her også Jeg som ikke tenkte jeg skulle si noe da jeg kjente igjen Dennis Men nå er katten ute av sekken
Trulte70 Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Ops...kanskje litt slemt av meg, men gøy å ha deg her også Hehe, ingen fare! Dennis sender Chicka en god suss Og snart blir det masse valpebilder også
Trulte70 Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Jeg som ikke tenkte jeg skulle si noe da jeg kjente igjen Dennis Men nå er katten ute av sekken Hehe, jeg fikk ikke bruke Nina som brukernavn, så da forkortet jeg bare mailadressen min litt...var ikke meningen at jeg skulle være "hemmelig" - da hadde jeg ikke lagt ut bilder av en så lett gjenkjennelig gremlins
Emilie Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Hehe, jeg fikk ikke bruke Nina som brukernavn, så da forkortet jeg bare mailadressen min litt...var ikke meningen at jeg skulle være "hemmelig" - da hadde jeg ikke lagt ut bilder av en så lett gjenkjennelig gremlins Hehe, det var da godt Gleder meg til minigremlinsbilder, savner å se litt flattryner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar