Gå til innhold
Hundesonen.no

hva er den verste lukta i verden, å hva er den beste?

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

må siat verdens verste lokt må være hundespy, fårikål og bæsj å hønsedrit å grisedrit! :D

beste lokten på moder jord er: hundepoter :oops: julen, regn, å hjembakte pizza :lol:

Skrevet

Værste lukt er hundedrit, kalvediare`, søppel, oppvaskmaskinlukt, stygg svettelukt, sildoljefabrikklukt, vei do, sur tobakk, hundeånde :D

God lukt: sjokolade, nystekte kaker, god parfyme til menn og kvinner, skoglukt, eine, asfalt, bensin, verkstedlukt, katt, vanilje, duftsåper, nyvaska sengetøy :lol:

Skrevet

Værste lukt: Kudrit, grise binge, spy, hunde drit, svette, møkkete folk, møkkete rotte bur, bæsj, kjøtt (ustekt), søppel, lukta som kommer på daue dyr , katte dritt og dårlig ånde ...

Beste lukt: Lukten av geisha (pelsen, når den er tørr),julemat, pepperkaker, mamma :oops: , bensin, snøvær, hest og stall lukt , høy, badering/ball, spon, nyklippet grass, saltvann, vår, høst og... ja.. kommer ikke på fler.

Skrevet

værste lukt: halvrøykte sigaretter, hundebajs..

Beste lukt: katten min etter den hadde vært timesvis i skogen(tenker tilbake og drømmer=)).

Skrevet

DEN VÆRSTE: Ånden til Diego. Den kan drepe alle og enhver.

Anybody want Purple kisses from Diego? :lol:

Skrevet

VÆRSTE!!!!

Når hunden har spist avføring og kaster opp igjen etterpå :-& :-&

BESTE!!!!

Nybadet baby og små valper(tror jeg da) :wink:

Skrevet

Verste; "dagen derpå" og mamma holder på å lage søndagsmiddag til mange... Jeg hater det! Og dritt... Og kuer.. De stinker.

Beste;

Nyklipt gress, hunden etter at den har bada og er tør.

Skrevet

parfyme er kanskje dumt å si?, Laura biogotti( blå dråpe flaske) på en jente som passer lukta...

verste, laura biogotti parfyme på en jente som ikke passer til parfymen...

ellers er ikke hønsedritt/lik så velluktende..

Skrevet

Verste: hundedrit! oppkast, ostepopp lukter spy.

Beste: Jean paul. :) nybada hund, sånn tøymykner vi bruker lukter det drit godt av.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...