Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Huh? Hva har jeg gått glipp av?

Ikke stort, og jeg husker ikke hvilket forum det var på heller, men det var et par herfra som registrerte seg på et babyforum og hadde ihvertfall en tråd man veit folk reagerer på - man hadde bestilt seg valp man snart fikk, og oppdaget plutselig at man var gravid, men visste ikke om man orka begge deler, så hva skulle man velge bort - valpen eller babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort, og jeg husker ikke hvilket forum det var på heller, men det var et par herfra som registrerte seg på et babyforum og hadde ihvertfall en tråd man veit folk reagerer på - man hadde bestilt seg valp man snart fikk, og oppdaget plutselig at man var gravid, men visste ikke om man orka begge deler, så hva skulle man velge bort - valpen eller babyen.

Hah! Det der var jo mitt tafatte forsøk på aprilsnarr et år her på sonen jo.

Men gu' så teit. Dramamamas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort, og jeg husker ikke hvilket forum det var på heller, men det var et par herfra som registrerte seg på et babyforum og hadde ihvertfall en tråd man veit folk reagerer på - man hadde bestilt seg valp man snart fikk, og oppdaget plutselig at man var gravid, men visste ikke om man orka begge deler, så hva skulle man velge bort - valpen eller babyen.

tviler på det er det når det er britiske navn, linker til britiske sider og dårlig norsk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort, og jeg husker ikke hvilket forum det var på heller, men det var et par herfra som registrerte seg på et babyforum og hadde ihvertfall en tråd man veit folk reagerer på - man hadde bestilt seg valp man snart fikk, og oppdaget plutselig at man var gravid, men visste ikke om man orka begge deler, så hva skulle man velge bort - valpen eller babyen.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg er så teit at jeg kunne virkelig tenkt meg å sett den tråden.

Kan egentlig bare levende forestille meg hvor livat den tråden ble egentlig. :lol:

Edit: Tror eg fant den ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg er så teit at jeg kunne virkelig tenkt meg å sett den tråden.

Kan egentlig bare levende forestille meg hvor livat den tråden ble egentlig. :lol:

Edit: Tror eg fant den ja :lol:

Link..? :-)

Ble jo nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er så gammel og kjip at jeg ser ikke humoren i dette jeg. Folk bruker av sin tid for å svare på innlegg som bare er skrevet for å underholde seg selv og evt andre. Vi er ikke noe særlig mer glad i troll på dette forumet, så hvorfor bli det andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke "problemet" med troll, men i akkurat den tråden fikk jeg en litt dårlig magefølelse da flere av de som svarte selv sliter med å bli gravide. Også er jeg litt usikker på om jeg synes senarbort er noe å spøke med. Jeg ser brukernes argumenter liksom, ja abort er - og skal - være selvbestemt, men et foster på 10 uker er en liten baby og ikke noe man skal ta såpass lett på. Det var noe jeg kunne flire av, men i det store og det hele synes jeg den var litt for drøy.

Trollingen her på sonen er helt uskyldig.. Jeg tror ingen her inne blir like personlig støtt av burbruk som mange der inne sikkert ble av "dilemaet" til ts. Det ER forskjell på hund og barn liksom, hos de aller fleste i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...