LilleZara Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Siden vi glemte EFIT`n igår,så tenkte jeg å bidra med min egen versjon av dagen vår idag.Selv om det mangler bilder av div. hendelser,det ble ikke som planlagt,jeg er syk osv, men jaja Bilder er jo alltid gøy uansett Dagen vår startet ca.08.30 med en tissetur. Der traff vi på en venninne og hennes lille valp, men det har jeg ikke bilde av Vel hjemme igjen,god og mett etter frokost og på tide å sove litt mer sier Zara 09.30*Forflytteseg over til stolen* Oppdatere seg på hva som skjer i gata På tide med litt lek 11.00 Matmor trenger lunsj og selvdisiplin... *dele opp*
LilleZara Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 12.45 Zara er klar for en ny tur ogser lengselsfult mot døren. *mongofakter i sandkassen* Vi treffer på Bella Begge er gode og slitne,og vi slapp gå mer enn 10m fra huset *dele opp*
Mardina Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Suk, jeg er nok pitte bitte litt forelsket i Zara jeg.... Hun er kjempefin som vanlig
LilleZara Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 16.48 Zara slapper av på terassen Kose seg med pappa Plutselig kommer Kira hjem (bor rett ved siden av) Og så dukker Bella opp igjen! Jeg vil også være med,sier Kira Men nei,du får nøye deg med kos på rompa igjennom sprinklen. Det var helt greit. *dele opp*
LilleZara Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Kira får selvsagt mer kos Hadet Bella! 19.00-19.45 Hundeskogen! Æsj,mannfolka slever Sånn,dett var dett (Traff mange fler hunder i skogen,men ikke alltiddet passer seg å knipse bilder )
LilleZara Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Suk, jeg er nok pitte bitte litt forelsket i Zara jeg.... Hun er kjempefin som vanlig Åh,deilig å høre Så takk for det!
KayKs Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Jeg bare elsker Dachser, helt fantastiske hunder Zara var jo bare helt nydelig
LilleZara Skrevet 7. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2011 Jeg bare elsker Dachser, helt fantastiske hunder Zara var jo bare helt nydelig Jeei,kommentar! De er utrolig hærlige ja,angrer ikke på valg av rase! Tusen takk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar