rottmaneier Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Flere som har bilder fra helgen i Ransäter? Legger inn de bildene jeg tok på fredagen da det var den eneste dagen jeg hadde med kamera. Sheltie var før oss i ringen: Så var det vår rase sin tur Denne kuler`n ihvertfall på bordet Ophelia syntes det var utrolig kjedelig å vente Bali
rottmaneier Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Også litt diverse bilder jeg tok litt rundt om
Lola Pagola Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 http://i684.photobucket.com/albums/vv207/rottmaneier/minsket43.jpg hehe rett før den stikker av eller?
rottmaneier Skrevet 1. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2011 Det var vel større sjans for at den ikke klarte å holde følge med eieren sin
Lola Pagola Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 *flir* ja så ikke ut som det gikk så fort. Tenkte på halsbåndet, like før det er over hodet
rottmaneier Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 *flir* ja så ikke ut som det gikk så fort. Tenkte på halsbåndet, like før det er over hodet Ja, eieren hadde så dårlig tid at bikkja ikke klarte å holde følge. Dermed dras halsbåndet av Halsbåndet datt faktisk ikke av, så den klarte vel akkurat å følge med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar