IdaC Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Lille god jenta. Hun er fra vårt eget oppdrett. og er den eneste tispen som ble født 27 juli 2010. Chiquita er lille jenta som helst skal sitte på fanget, og den laaaange tungen hennes rekker overalt! Hun sjarmerer alle med sin utstråling, og vist ikke folk vil hilse, så skal de hilse uansett etter hennes mening. Jeg vil gå blodspor med henne, og prøve oss i kl 1 i lydighet. hun skal også delta på utstilling å være den lille stjerna Chiquita og Broren Elvis Mammaen Sienna, Chiquita, Broren Elvis Dekken hennes, Siter
insolita Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Så herlig!! Jeg hadde egentlig WT som førstevalg når jeg skulle ha hund, men slet med å finne en oppdretter som både hadde valper og som var vettug akkurat når jeg hadde lyst på hund igjen (for da skulle jeg helst hatt i går liksom). Synes denne var supersøt og jeg får så lyst til å klappe og klemme på den herlige pelsen! Siter
Mardina Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Så søte hunder! Wheaten er en herlig rase.. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Hun ser veldig søt ut. Men jeg MÅ bare spørre: Er Bigger Boobs kennelnavnet deres? Siter
IdaC Skrevet 30. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Hun ser veldig søt ut. Men jeg MÅ bare spørre: Er Bigger Boobs kennelnavnet deres? På stamtavlen hennes står det Bigger Boobs Than Dolly. årsaken til nanvnet var at enten skulle hun hete ops i did it again like britney. men hun var den eneste som viste va hun ville fra hun ble født. og ikke noe klomsete så da ble hun kalt opp etter dolly parton Siter
IdaC Skrevet 10. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2011 I helgen fikk hun res cert og 2 btk, slått av sin egen mor som ble BIR Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.