Gå til innhold
Hundesonen.no

Søt kanin vurderes gitt bort


L.M.

Recommended Posts

Har en svart lita løvehode/dvergvedder-blanding på rundt 2-3 år som vurderes gitt bort om riktig hjem skulle dukke opp. Ho er veldig spesiell, hatt noen problemer med stress og diaré som har blitt behandlet (diaréen med kur, stresset behandles hele tiden med sosialisering og tålmodighet). Kanina er ganske usikker når ho skal hentes i buret, dvs. ho utagerer med aggresjon og selvforsvar om ho føler seg truet. Dette er ikke et problem, så lenge man er tålmodig. Vel ute slapper ho fint av om man setter ho ned (liker ikke bli bært) og koser seg gjerne med litt rolig kos :D Velger å gi ho bort (og ikke selge) fordi ho ikke er renraset (så vidt jeg vet), overlates ikke til hvem som helst, og fordi jeg ønsker å kunne følge opp kanina grunnet kaninens situasjon, og da er hjem mye viktigere enn pris.

Gies ikke bort til hvem som helst, men til voksne mennesker med god erfaring rundt kanin. Veldig fint om du/dere har andre kaniner, så ho har noen å stå ved siden av (går ikke bra med andre kaniner, så kan ikke stå i samme bur, iallefall ikke i første omgang). Aller viktigst er åpenbart kaninas beste, ønsker mennesker som forstår dette og godtar litt oppfølging (ikke at jeg har kjempegod tid til å komme på besøk så ofte, men oppdateringer og bilder via mail o.l. er ønskelig).

Kanina kan også fint brukes i hopping, har ikke gjort det stort med ho, men ho har ingen problemer med å komme seg over, så om noen er interessert i å bruke litt tid på å lære ho dette, kan det bli en fin hobby :)

Kanina må sees, og jeg vil møte evt. ny eier. Matskål og vannflaske kan evt. følge med om ønskelig. Bor i Vestfold, Tønsberg-området, og kan sees her ved interesse. Ta kontakt via melding her på forumet fortell litt om deg/dere selv i førsteomgang om du/dere er interessert i en utrolig spesiell liten frøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...