Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har ingen smileys


Recommended Posts

Om du går inn på "Svar" (altså ikkje bruke hurtigsvarboksen), så har du heilt nederst eit avsnitt som heiter "Alternativer", og så står det "Klikk her for å konfigurere alternativer for inlegget.". Klikker du der, kan du aktivere og deaktivere smilefjes. Mogleg du veit dette allereie, men eg skriv det no likevel, sånn i tilfelle :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må trykke på blunkesmiley'en på linja over innleggsboksen for å få de opp. Den som er ved siden av bold og italics alternativene.

Oppskriften til OlavEmil fungerer ikke her. Smileys er aktivert, men de kommer ikke opp i boksen sin.

Jeg har deaktivert adblock og alt, men det hjelper ikke. Smileys er borte.

Shortcuts er jo også et alternativ. Kolon parantes, kolon D, kolonheartkolon osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det visste jeg ikke, men det hjalp ikke så lenge det står huket av på enable emicotions? Eller er jeg på feil greie?

Edit: jeg fant det ut, jeg har vært borti den smileysen på toppen her *kremt* Problem solved!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: jeg fant det ut, jeg har vært borti den smileysen på toppen her *kremt* Problem solved!

Jeg må trykke på den for hvert innlegg. Så det er mulig at det er noe du jevnlig må solve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...