LinL Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 hihi, jeg har så masse bilder, må jo vise frem den lille dotten min å, han er jo så pen Idag har Aro kost seg masse i sola Aro og Maja (DSG) Ser ut som han smiler her :wub4: Dette ble ganske uklart, men synes det var litt kult :biggrin: hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 Kjempepen! Og supersjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 Godgutten sin det Og ja, DEILIG med en hel solskinnsdag! Har ikke vært sommer før idag.. Kan fortsette sånn no resten av juli synes jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 Stilig kar det der altså Håper vi sees på treff i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carofo@online.no Skrevet 14. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2011 Utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fly Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Godgutten sin det Og ja, DEILIG med en hel solskinnsdag! Har ikke vært sommer før idag.. Kan fortsette sånn no resten av juli synes jeg..! ENIG, gi oss mere sol! Og ja, han er en skikkelig god gutt! Stilig kar det der altså Håper vi sees på treff i neste uke Han har blitt stoooor ! 25 cm nå Vi kommer på treff i neste uke, Aro savner jo lekekameraten Blaze. Hvis vi ikke kommer er det fordi vi ikke har bil, men det får jeg nok ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 En flott liten pinschergutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar