Arielle Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 Hei. Jeg har lenge vært på jakt etter nytt bur til voffsen. Et sammenleggbart ganske stort et. Jeg kan få det her i nærheten for under 1000lappen. Er usikker på om det var 900 eller 800 for buret. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg skulle til sverige men er de så mye billigere der? Ser at de burene jeg har sett på er myyyye dyrere ganske mange andre plasser så, men det er i norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 13. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 http://www.myone.se Kommer jo ann på størrelsen på buret hvor mye det faller på, og selvfølgelig kvaliteten. Over er iallefall linken til dyrebutikken i Strømstad, så kan du sammenligne. Hvis det er det største buret, av billigste 2dørs sammenleggbart stålbur du mener så er det ikke billigere i Sverige nei, er vel rundt 1000,- norske der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 13. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2011 http://www.myone.se Kommer jo ann på størrelsen på buret hvor mye det faller på, og selvfølgelig kvaliteten. Over er iallefall linken til dyrebutikken i Strømstad, så kan du sammenligne. Hvis det er det største buret, av billigste 2dørs sammenleggbart stålbur du mener så er det ikke billigere i Sverige nei, er vel rundt 1000,- norske der... Takk da kan jeg bare kjøpe det her hjemme Var ikke det helt størte jeg skulle ha men den som var 107 i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vrengt-polvott Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Sjekk ut EUROPRIS, der har jeg kjøpt mine bur.. Nå har jeg ett 92* "ett eller annet" og det tror jeg at jeg betalte 549,- for? Helt greie bur til å ha inne i hjemmet, vi har hatt vårt i snart 1 år. Og det funker helt som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Kjøpte ett på planrasjen for 3 år siden. Det kostet 500 og har passe med plass til en nesten 50kg malamute.. Aner ikke om de har det lengre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apache Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 En venninne av meg kjøpte et 109(?) bur til hunden sin for 500,- kr på Ola Normann. Sammenleggbart stålbul. Vet ikke om butikken finnes andre steder men .. Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar