Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass/kennel Lier omegn


Kaja
 Share

Recommended Posts

Det har seg slik at de som passer Tesh har fått beskjed av mattilsynet om at de ikke kan drive mer, for de hadde nemlig ikke bur med sluk, og hundene gikk sammen alle sammen (god stabil flokk med hunder som kjenner hverandre).

Tesh elsker å være der, og er der 2 helger i mnd i forbindelse med min jobb.

Finnes det noe lignende i lier/Drammen/asker?

Kennel har jeg eegentlig ikke så lyst til da hun skal være der såppas mye. Jeg vil helst at hun skal få være sammen med mennesker og eventuelt hunder/andre dyr.

De skal prøve å få det godkjent igjen der hun pleier å være, men de vet ikke hvor lang tid det vil ta.

Nå blir jo jeg også antageligvis sykemeldt en periode, men alikevel. (Og Tesh skal jo være litt på Rena :D )Finner jeg ikke noe sted å ha henne i helgene fram til hun å cosmo er veldig lette å ha sammen (så mamma kan ha de:P) må jeg finne meg en annen jobb, noe jeg virkelig ikke har lyst til.

(jada, dumt av meg å ha to hunder når jeg er avhengi av pass, men kjøpte jo ikke hunden alene, og det har fungert fram til nå hvertfall, og jeg finner jo en løsning, sånn til dere som liker å kritisere :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...