Justisia Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Pot-A-Poo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Smart den ja men er bare å knyte posen i båndet så sparer man penger (Hvis du har en "lang" pose og ikke sååå mye avfall i den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Den var jo faktisk råsmart, om man vet det er langt til neste søppelbøtte. Eneste er vel at posen blir å dunke inn mot låret, eller ned på bakken når hunden har slakt bånd.... kan bli lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 8. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 En bekjent måtte ut og teste med vanlig poseklemme, sånn man kjøper billig i butikkene, og det fungerte utmerket. Så har man sånne har man også spart penger :-) Selv tror jeg at jeg hadde blitt stresset av å se på posen dingle på båndet jeg. Og jeg er ingen stresset bæsjeplukker heller, plukkker opp møkka med stor ro, og har ikke problem med å ha posen i hånda til jeg kommer til egnet dunk. Men, det er jo alltids noen som må ha, bare må ha det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Hekter bare posen(e) i lillefingeren i bånd-hånd jeg. Ikke noe problem selv om det er langt til nærmeste dunk. Så lite problem er det at jeg til og med har glemt at jeg har hatt poser der, og gått helt hjem med det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Og så smart som jeg er, knyter jeg posen bare fast i kobbelet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Og så smart som jeg er, knyter jeg posen bare fast i kobbelet ... Ja samme her, men å gå med 2-3 hunder og bære alle posene blir litt mer jobb en folk som har 1 hund og bare 1 pose sånn forøvrig men kobellet har ring midt på jeg kan knyte de i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Var jo en ganske grei løsning. Ser ut for meg at behovet er der kanskje mer for de som har flere hunder og da har en del poser å gå rundt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Som andre òg har skildra, får Laffen bære sin eigen dritt når vi er på tur . Knyter posen i bandet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar