LilleZara Skrevet 6. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2011 Noen som har hørt om dette? Lurer litt på hvordan man lærer valpen til å bruke den. Synes den var søt Men blir ikke hunden avhengig av å ringe i bjellene for hver gang den må på do. Og vet ikke hva den skal gjøre om bjellene ikke er tilgjengelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timian Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 Dette er en ting jeg også har lurt på om kan være noe for oss Det virker ut som en veldig lur idé siden det ikke alltid er like lett å forstå hva hunden ønsker. Leser på mange forskjellige sider at det er mange anbefalinger av bjelletrening. Det eneste jeg er bekymret for er at det kan bli litt oppheng for hunden og at h*n kan ringe med bjella utenom da h*n må på do også. Om man skal ha en bjelletrening tror jeg det er superviktig at man er konsekvent på at det ikke er lek eller annen moro når man er ute, men kun dotur Her er en link til én av guidene som ligger ute ang hvordan bjelle-trene din hund. http://www.howtodothings.com/pets-and-animals/a4691-how-to-potty-bell-train-your-puppy.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 Jeg så noen hadde trent en basenji til det, men det var mer for å si fra når hun ville ut, ikke at hun bare måtte på do. Jeg vil tro hunden vil kunne missbruke den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 HAHA, så smart! Jeg så noen hadde trent en basenji til det, men det var mer for å si fra når hun ville ut, ikke at hun bare måtte på do. Jeg vil tro hunden vil kunne missbruke den hehe Ja, det kan de sikkert, men det ville en "misbrukerhund" gjort uansett når den først finner en måte å kommunisere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2011 Jepp cosmo løper stadig bort til døra så lenge det er fint vær:p men det bråker hverfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar