Gå til innhold
Hundesonen.no

vil noen passe Tesh?

Kaja

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Det er bra :) Tesh er da i barnehagen så lenge :ahappy:

Noe spesielt jeg skal pakke til henne?

Mat, matstativ, seng osv? (senga består av en dyne :P)

Ja og medisiner.

Jeg skal ta å ringe vetrinæren i dag å høre.

Det er mulig vi kan dra innom der å se i ørene på mandag morgen før vi drar. Eventuelt så drypper dere bare ut det som er i flaska. Kommer tilbake til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sendt hjem igjen i påvente av videre utredning/behanling på nevrologisk. Som mange her kanskje vet så tar ting tid og dit skal jeg ikke før om minst en mnd.

Kan jeg spørre hvilket sykehus du ble lagt inn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærum sykehus!

Kan jo også fortelle at jeg ventet fra kl 22 til kl 03 med å få komme inn på legevakta, da med ubehag i brystet og ingen følelse i ventstre arm..

Så tok det ytterlige 3 timer før legen kom på akkuten. kl 7 ble jeg lagt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat, stativ, bånd, seng og medisiner er vel det som trengs tror jeg. Blir hun dårligere i øra så kommer vi oss alltids til vet. Eventuelt fint om du skriver opp om det er spesielle ting vi skal være obs på, ting hun ikke tåler eller sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å passe grandis, men ser jeg både er sent ute og bor på feil kant av landet :) Hadde passet fint disse ukene, da jeg ikke gjør stort mer enn å søke jobb og gå tur med hunden... og det blir myyyye tur.

Og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærum sykehus!

Kan jo også fortelle at jeg ventet fra kl 22 til kl 03 med å få komme inn på legevakta, da med ubehag i brystet og ingen følelse i ventstre arm..

Så tok det ytterlige 3 timer før legen kom på akkuten. kl 7 ble jeg lagt inn.

Det hørtes utrolig ut. :blink: Tydelig viktig at man havner "riktig sted" når man blir syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

OT men viktig informasjon:

Sykehus kan kun gi en sykemelding fra den dagen man var i kontakt med sykehuset. De kan ikke tilbakedatere sykemeldinger. Sykehusene gir i utgangspunktetskjeldent lengre sykemeldinger enn 3 dager, man kan til nød få inntil en uke om det er vanskelig å få time hos fastlegen. Sykemelding er ikke noe sykehusene automatsik skriver ut, dette på man pushe på dem- Men alle fastleger er pliktige til å ha satt av en viss antall tid pr dag til akutt tilfeller. Du skal i utgangspunktet kontakte din fastlege umiddelbart etter utskrivingen fra sykehuset for videre oppfølging.Så det enkleste for deg er å få en akutt time hos din fastlege for at denne kan vurdere din arbeidsevne og helsetilstand. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt endel dårlig om Bærum sykehus desverre.. :(

God bedring Kaja!

Jupp, her er det en ting som gjelder, stå på krava. Om du er for sliten til det så ta med noen som orker. Snakker av egen erfaring etter innleggelse der for et år siden.¨

Masse god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raksha: Hvis du ikke får ordnet det ferdig så kan jo alltids jeg hjelpe deg litt på mandagen :)

Kaja: Jeg sier som de andre jeg, kom deg til legen å få deg sykemelding!

Jeg kom på at jeg har time hos legen på mandag, men det er såpass tidlig som halv 11, så vi kan jo bare dra etter det? Tar vel noen timer å kjøre også!? Og veldig kjekt om jeg kunne fått en veibeskrivelse eller ihvertfall en adresse, så jeg kan sjekke kartet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raksha: Hvis du ikke får ordnet det ferdig så kan jo alltids jeg hjelpe deg litt på mandagen :)

Kaja: Jeg sier som de andre jeg, kom deg til legen å få deg sykemelding!

Jeg kom på at jeg har time hos legen på mandag, men det er såpass tidlig som halv 11, så vi kan jo bare dra etter det? Tar vel noen timer å kjøre også!? Og veldig kjekt om jeg kunne fått en veibeskrivelse eller ihvertfall en adresse, så jeg kan sjekke kartet :)

Sier veldig gjerne takk for hjelp om det ikke er ferdig. :ahappy:

Sender deg veibeskrivelse til meg på pm jeg, senest søndags kveld. Og mas på meg om du ikke har fått det innen søndags ettermiddag, enkelte er litt over middels distre. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier veldig gjerne takk for hjelp om det ikke er ferdig. :ahappy:

Sender deg veibeskrivelse til meg på pm jeg, senest søndags kveld. Og mas på meg om du ikke har fått det innen søndags ettermiddag, enkelte er litt over middels distre. :icon_redface:

Tåkete? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes utrolig ut. :blink: Tydelig viktig at man havner "riktig sted" når man blir syk...

Skriver under på at Bærum sykehus ikke er førstevalg når det kommer til sykdom, hverken akutt eller langvarig. Aldri igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp å jobbe (snill jobb) hehe.

Men Marianne&Java, kan du sende meg nr ditt på PM? ?:)

Og Rak, jeg har snakket med dyrlegen, hun sender med full sykehistorie (iforhold til ørene), og skal se på bakteriebestanden på mandag før vi drar. Og ser hva hun eventuelt skal fortsette på av medisiner i ørene (som jeg da selvsakt sender med).

Hun sender også med nr hennes så du/dere kan ringe om det er noe dere lurer på ang ørene (for der kommer jeg desverre til kort).

Skjer det noe, så bor oppdretter på løten, og etter hva jeg har forstått er ikke det så langt fra dere?

Og jeg er jo selvsakt på tlf 24/7 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Løten er en 40 min herfra med bil. Vet. har vi på elverum med akuttvakt, så om vi får med sykehistorie og tlf til behandlende vet. så kommer vi innmari langt. :ahappy: Gleder meg til en stor liten rar dame :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kom hjem fra ferie tidligere enn planlagt og hun skal passe Java for meg på mandag. Hun kan være bitch og da slipper jeg at det blir problematisk ihvertfall :) Det betyr at jeg setter Tinka i buret til Java og slipper å ha bur i baksetet. Så da vil jeg tro at jeg får plass til Ida ved siden av Tesh i baksetet. Hvis du fortsatt vil være med og Raksha orker å få besøk av en hel flokk :P

EDIT: Det er Java som kan være en bitch altså, ikke mamma :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...