Gå til innhold
Hundesonen.no

Morsom Finn annonse!


Ane

Recommended Posts

Var inne og så på katter(!) på Finn, og kom over en artig annonse.

"Honolulu er Wakikis ikke-så-veldig-mye-bedre halvdel, og hun er nå på plass innefor husets fire vegger.

...til veggenes store fortvilelse.

Akkurat hva det var som gjorde at vi mente det kunne være en god idé å huse to av det de andre kattene bestemt mener er djevelens avkom, er vi ikke lengre sikker på, men faktum er at hun er her og har man sagt A så får man også si "kom deg ned fra den lampeskjermen før lampen velt... Den veltet ja. Det kom ikke som noe

stor overraskelse. Mer imponert over at du klarte å knuse noe som var av messing..."

Honolulu er rundt seks uker, og har tilbragt mesteparten av tiden med å vandre gatelangs uten at man egentlig merker det på noe annet enn takkebrevet som kom fra Ekornenes landsforbund da vi fikk henne fjernet fra villmarken.

Hun er stueren, mener selv hun går godt sammen med både hund og katt uten at hund og katt er helt enig i dette.

Hun liker å se på tv, spesielt skoleprogrammer av typen stor løve fanger liten antilope, og intensiteten i blikket hennes under disse seansene forteller meg at vi meget mulig står overfor den eneste katta i verden som må på saueavvenningskurs

i voksen alder.

Hun maler ofte, ruller rundt, strekker seg og koser i minst to minutter av gangen.

I skrivende stund har hun oppdaget at jeg har på meg øredobber og gjør nå sitt aller beste for å slite disse av med rå makt.

Det finnes med andre ord katter, og det finnes Wakiki/Honoluluer... Sistnevnte er ment for familier med skyhøy toleransegrense som virkelig evner å snu det andre kinnet til.

Stor dose sjarm og mange humørfylte øyeblikk medfølger uten ekstra kostnad:-)

Honolulu er en av Dyrebeskyttelsen Bergen og Hordalands små nøster og det tas ett omplasseringsgebyr som dekker sterilisering/mikrochip og vaksinering."

Haha! Ingen her som vil ha en "Nok ett kattebarn med terrorplaner og glimt i øyet"(som annonsen heter)? :lol: :lol: :lol: :lol: :D:):wub:

Ler meg i hel av bildet av henne i annonsen! :lol: :lol: :lol: :lol:

*Fjernet link til Finn.no annonse, da det ikke skal postet Finn.no linker. Mod Djerve.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som la inn annonsen (Christel) hadde en fantastisk genial blogg før som jeg fulgte med på. Hun gjør en flott jobb med omplassering og fosterhjem for katter og kattunger :) Fantastisk tekst og beskrivelse av kattungene :lol::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herlighet for en søt sak :wub: Jeg elsker de i den fargen! :D Også så herlig personlighet :wub: Kanskje jeg kan spørre kjæresten? Nei, jeg tror nok ikke jeg hadde taklet en slik djevel katt, eller noen annen katt som finner på dumme ting generelt sett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...