Trulte70 Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Ser at mange her henviser til sider hvor de finner navn (samt betydningen av dem), kan dere legge ut noen linker!? Venter på ny valp, og er helt "tom" i forhold til navn...dvs stamtavlenavnet har han jo allerede fått
KatrineogGutane Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Søk på google.. Der finner du det meste du trenger av slikt. Lykke til!
Trulte70 Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Ja, men HVA søker jeg på da??? Kan man f.eks. søke på "hundenavn på E"?? Føler ikke at det kommer opp så mye relevant da...men jeg søkersikkert feil...trenger tips
Line&Luna Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Canis hundenavn Fant masser av navn her. Så kan du søke på både kjønn og bokstav
Synnikken Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 JEg bruker barnimagen.no når jeg ser etter navn til bikkjene, MASSE å velge mellom, får opp betydning og "alt"
KatrineogGutane Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Skrevet 8. Juli 2011 dyrenett e også greit å kikke etter navn på.. lykke til og håper du finner det perfekte navnet!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar