Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbånd til whippet


Recommended Posts

Jeg er ny i det med utstillinger/valpeshow, så derfor lurer jeg på hva slags utstillingsbånd til whippet valp? kjetting eller nylon? og bør det være i 2 deler eller 1 del? Og hvilken farge skal det være?

Kan jo legge med et bilde av dyret, så dere vet hvilken farge ho har :)

IMG_2165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare i valpeshow ho skal stilles ut :) stiller henne ut fordi jeg fikk beskjed om at det var en fordel, siden jeg har planer om å konkurrere i ag senere :)

Har det noe å si om du skal stille i ag? Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare i valpeshow ho skal stilles ut :) stiller henne ut fordi jeg fikk beskjed om at det var en fordel, siden jeg har planer om å konkurrere i ag senere :)

for å få norsk agility champion tittel krever det blått på en vanlig utstilling, ergo ikke valpeshow. Med haleknekk vil hun da aldri kunne få bli stilt etter 9mnd pga jeg antar det er diskvalifiserende på rasen uten å lest rasestandard. Så sånnsett hjelper ikke utstilling deg noe.

Uansett hjelper ikke utstilling på det å konkurere i AG, men du trenger utstillingspremiering for å oppnå norsk agility champion tittel.

Hva tenkte de som sa det til deg på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun tenker på å gjøre det mer for miljøtreningen sin skyld da. Eller? :-)

Joa, men da kan man jo likegodt dra på AG stevner, utstillinger, LP stevner ol for miljøtreningen om det er at miljøtreningen er for AG sin del, tenker nå jeg da :)

Du vil jo også på et valpekurs og evt lp treninger kunne gå igjennom tannvisning og andre øvelser samt miljøtrening, utstilling er ikke et must for å kunne trene og konkurere i AG i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe å si om du skal stille i ag? Bare lurer :)

for å få norsk agility champion tittel krever det blått på en vanlig utstilling, ergo ikke valpeshow. Med haleknekk vil hun da aldri kunne få bli stilt etter 9mnd pga jeg antar det er diskvalifiserende på rasen uten å lest rasestandard. Så sånnsett hjelper ikke utstilling deg noe.Uansett hjelper ikke utstilling på det å konkurere i AG, men du trenger utstillingspremiering for å oppnå norsk agility champion tittel.Hva tenkte de som sa det til deg på ?

Kan hende hun tenker på å gjøre det mer for miljøtreningen sin skyld da. Eller? :-)

Joa, men da kan man jo likegodt dra på AG stevner, utstillinger, LP stevner ol for miljøtreningen om det er at miljøtreningen er for AG sin del, tenker nå jeg da :)Du vil jo også på et valpekurs og evt lp treninger kunne gå igjennom tannvisning og andre øvelser samt miljøtrening, utstilling er ikke et must for å kunne trene og konkurere i AG i mine øyne :)

er klar over at valpeshow ikke gjelder ja. Er for miljøtrening og for å venne henne til å gå rundt med masse folk og hunder rundt og rett og slett for morro :)

De fleste jeg har sett for whippet er kun helt enkle, tynne bånd. Er hunden som skal vises frem :)kenzo_18_month.jpg-for-web-normal.jpg

ok, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...