Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som erfaring med Veterinær Are Thoresen?

Recommended Posts

Skrevet

Vet ikke om det er riktig tråd å legge inn dette på men prøver. :icon_confused:

Jeg lurte på om noen av dere hadde hørt eller har erfaring med en veterinær som driver med mye alterantiv også, han heter Are Thoresen, holder til på Ramnes i vestfold.

Har funnet hjemmsiden hans, prøvd å ringe han på telefon-nummeret som er oppgitt der i telefontiden hans, men får at nummeret ikke er i bruk. Ringte opplysningen men de har også kun dette telefonnummeret registrert på han.

Lurer på om han driver mere? ( virker som nettsiden er oppe å går...)

Noen som vet noe om dette?

Skrevet

Han driver på han. Spurte han da jeg var der sist(to uker siden) hvorfor nummeret hans ikke fungerer, og da svarte han at han hadde byttet/slettet nummer fordi det var så mange telefoner. Han ville ikke ha noen nye pasienter før 15.august, så forsøk igjen da ;)

Ellers kan jeg anbefale Toril Malmer, Asker Dyreklinikk, driver med mye av det samme.

Skrevet

Tusen takk for informasjonen MartineH. :)

Litt rar måte han gjør det på spørr du meg. Hadde jo vært mye enklere om han skrev at han ikke tok i mot nye pasienter på hjemmsiden.. :o

Skrevet

Åh, jeg ringte i mars/april ellernoe og fikk da beskjed om at jeg måtte ringe i mai, men da funka ikke nr hans.. Typisk!

Skrevet

Tusen takk for informasjonen MartineH. :)

Litt rar måte han gjør det på spørr du meg. Hadde jo vært mye enklere om han skrev at han ikke tok i mot nye pasienter på hjemmsiden.. :o

Send han en mail, så får du beskjed om hvordan du skal forholde deg videre.

Han er en spesiel person, men han er flink - men han er ikke den eneste som er flink. Om du klikker på linken Stitch sin blogg , så har jeg skrevet en del om min erfaring med han - som i all hovedsak er positiv :)

Skrevet

Send han en mail, så får du beskjed om hvordan du skal forholde deg videre.

Han er en spesiel person, men han er flink - men han er ikke den eneste som er flink. Om du klikker på linken Stitch sin blogg , så har jeg skrevet en del om min erfaring med han - som i all hovedsak er positiv :)

Tusen takk for hjelpen. :)

Har i mellomtiden sendt han en mail, så får vi se om han svarer.

Har vært hos han en gang før for mange årsiden, men den forje hunden jeg hadde. Da drev han i Sandefjord. Er litt spendt om han kan hjelpe oss, Veldig uvanlig det hunden min sliter med og ingen dyrleger har noen behandlingsform for dette. Så følte at det kanskje kunne være greit om det fantes noe allternativt.... :hmm:

Leit å lese om hunden din. Fikk tårer i øynene, mistet min første hund for snart 3 år siden, men enda kjenner jeg hvordan den følelsen var at nå har siste dag kommet...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...