Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som erfaring med Veterinær Are Thoresen?


Ville

Recommended Posts

Vet ikke om det er riktig tråd å legge inn dette på men prøver. :icon_confused:

Jeg lurte på om noen av dere hadde hørt eller har erfaring med en veterinær som driver med mye alterantiv også, han heter Are Thoresen, holder til på Ramnes i vestfold.

Har funnet hjemmsiden hans, prøvd å ringe han på telefon-nummeret som er oppgitt der i telefontiden hans, men får at nummeret ikke er i bruk. Ringte opplysningen men de har også kun dette telefonnummeret registrert på han.

Lurer på om han driver mere? ( virker som nettsiden er oppe å går...)

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver på han. Spurte han da jeg var der sist(to uker siden) hvorfor nummeret hans ikke fungerer, og da svarte han at han hadde byttet/slettet nummer fordi det var så mange telefoner. Han ville ikke ha noen nye pasienter før 15.august, så forsøk igjen da ;)

Ellers kan jeg anbefale Toril Malmer, Asker Dyreklinikk, driver med mye av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjonen MartineH. :)

Litt rar måte han gjør det på spørr du meg. Hadde jo vært mye enklere om han skrev at han ikke tok i mot nye pasienter på hjemmsiden.. :o

Send han en mail, så får du beskjed om hvordan du skal forholde deg videre.

Han er en spesiel person, men han er flink - men han er ikke den eneste som er flink. Om du klikker på linken Stitch sin blogg , så har jeg skrevet en del om min erfaring med han - som i all hovedsak er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en mail, så får du beskjed om hvordan du skal forholde deg videre.

Han er en spesiel person, men han er flink - men han er ikke den eneste som er flink. Om du klikker på linken Stitch sin blogg , så har jeg skrevet en del om min erfaring med han - som i all hovedsak er positiv :)

Tusen takk for hjelpen. :)

Har i mellomtiden sendt han en mail, så får vi se om han svarer.

Har vært hos han en gang før for mange årsiden, men den forje hunden jeg hadde. Da drev han i Sandefjord. Er litt spendt om han kan hjelpe oss, Veldig uvanlig det hunden min sliter med og ingen dyrleger har noen behandlingsform for dette. Så følte at det kanskje kunne være greit om det fantes noe allternativt.... :hmm:

Leit å lese om hunden din. Fikk tårer i øynene, mistet min første hund for snart 3 år siden, men enda kjenner jeg hvordan den følelsen var at nå har siste dag kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...