Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen 11-12 februar


Wulfi

Recommended Posts

Wulfi har ikke du du Irsk ulvehund på bildet?

Bildene der kunne vert større enn de er..

Herlige hunder,ingen tvil om det..(litt misunnelig,hehe)

Fort gjort å henge på slep etter en sånn.. :)

Har sett det med egne øyne.Litt humor,mildt sagt. :D

Står ikke hvor du befinner deg i verden...

Lurer bare på om jeg vet hvem du er...

Er ikke mange av de raggette bikkjene her,men vet om 2.

Skal til Ølen,men er for pysete til å stille selv..ehh.

Fint at andre liker og tør. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
freeees! Den **** hundeklubben svarer ikke på mail. Må vel ringe dem da!

dårlig service dette her [-X

he he he de svarer når du ringer :wink:

Jeg har no betalt påmeldingen no og tatt godt vare på kviteringen så de kan bare prøve seg på noen tull altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulfi har ikke du du Irsk ulvehund på bildet?

Bildene der kunne vert større enn de er..

Herlige hunder,ingen tvil om det..(litt misunnelig,hehe)

Fort gjort å henge på slep etter en sånn.. :P

Har sett det med egne øyne.Litt humor,mildt sagt. :P

Står ikke hvor du befinner deg i verden...

Lurer bare på om jeg vet hvem du er...

Er ikke mange av de raggette bikkjene her,men vet om 2.

Skal til Ølen,men er for pysete til å stille selv..ehh.

Fint at andre liker og tør. :oops:

Hvilken dag skal du stille? Lørdag eller søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke har ikke vært aktiv på utstilling før og stiller ikke selv,gruer meg...har ikke peling.er ikke påmeldt,må gjøre det,men hvor?var ei jeg vet om så ville ta han med..jeg fant ut at jeg måtte jo være med selv å se på om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal mest sannsynlig ta 0600 fergen til stord.. altså til den fergen tar det ca 1 time og kjøre fra oss.. er dere klar over hvor tidlig jeg må stå opp da???? #-o

Er det lørdag dere skal stille? har dere sjekket opp at fergen går så tidlig i helgene..? Veit at det har vært litt krøll der for utstillere som kommer fra Bergensområdet, men er ikke sikker på om det er lørdag eller søndag den fergen ikke går "som normalt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal mest sannsynlig ta 0600 fergen til stord.. altså til den fergen tar det ca 1 time og kjøre fra oss.. er dere klar over hvor tidlig jeg må stå opp da???? #-o

dakar Kine(begynner du å angre no eller???) må du tidlig opp du da??? :P:P

det tar akkurat 3 kvarter å kjøre her i fra og til haljem(jepp vi har kjørt der noen ganger no med den nye veien på os så går det akkurat på 3 kvarter) så vi kjører vell herifra kl 5 hvis vi tar båten kl 6 da så er vi sikker på å rekke den(det er jo båten som tar tid da, kjøringen går jo fort unna den). Men vi kan jo vente og se nr vi får møtetid også da, er ikke vits å være der før ( ihvertfall for vi får jo ikke komme inn i hallen før det). :wink:

Lurer på hvem jeg skal plage som skal passe unger jeg tror det blir noen i Jostein sin familie siden jeg har kapret min mor og de til å passe unger når vi skal på helgetur med HSD jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal mest sannsynlig ta 0600 fergen til stord.. altså til den fergen tar det ca 1 time og kjøre fra oss.. er dere klar over hvor tidlig jeg må stå opp da???? #-o

Deg? Hva med meg da? :)

Fikk mail i dag. ENDELIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå fikk jeg svar på PM i går og det har visst tatt helt av med å sende svar ser det ut til :) jeg bare tenkte Rolig no jente slapp helt av.....

Jeg har bare meldt på 2 hunder og jeg har også bare meldt dem på 1 gang hver :?

men jeg fikk altså 4 svar og 3 av dem var Astrix :? og et på Småen... men det skal jo bli spennede og se om de sender meg 4 pm i posten også da og to med kryss eller ingenting på, for jeg har jo bare betalt for 2 hunder :D ikke søren om jeg betaler 3 ganger for å stille Astrixen 1 gang altså. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for og skremme noen av eller noe sånt noe men vil sterkt anbefale folk til ikke og sove på hotelet som er i ølen. kjenner han som driver det (bodde i kjelleren hans da jeg gikk på skole der oppe). Alle der oppe sier at det er ingen plass og være viss du skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mail i dag fra noen som har kjøpt valp av meg i fjord.

de har valp etter småen og de skal stille henne i Ølen :) B) det skal bli spennedes å se hvordan hun gjør det og ikke minst å treffe henne igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
×
×
  • Opprett ny...