xxx12345 Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Hvilken str har du til hva slags hund? Noen som har gode tips til hvor kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 2dogs.no Kjøpte 55cm til eurasieren min, minste mål rundt halsen hans er 50cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Jeg har 30 cm til Blondie (stor papillon) og det passer henne veldig bra Hun har litt ekstra å gå på. Bestilte også mitt fra 2dogs.no. Veldig hyggelige folk med kjapp levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Jeg har 35 til sheltiene, da passer den så den ikke sklir nedover halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Kan jeg spørre hva i all verden dette er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Lenke til utstilling: Edit: Her ser man litt lettere hvordan de er leddet: De sklir lettere i pelsen enn vanlige strupelenger og klyper ikke eller henger seg fast i pels, hvertfall ikke på mine raser som har relativt mye rundt halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Åh, er det bare sånne tynne? Aldri hørt dem omtalt som "snakekjede" før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Det har med hvordan de er laget Powers, det finnes mange forskjellige også i tynt metall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Slenger meg på denne, istedet for å lage en ny tråd. Er på utkikk etter nytt utstillingsbånd til Taxi, da jeg har et par stykker jeg ikke liker noe særlig. Sitter og ser på dette kobbelet: http://www.hurttacol...-leash-round-2/ - og tenker at det blir bra sammen med et snakekjede i gull. Fargene hans er rød og hvit med innslag av sort, og han har endel beheng på halsen. Men den nettbutikken som var linket til her oppe har det ikke i størrelsen hans. Jeg vil tro 35cm passer. Noen som vet om andre nettbutikker som har dem? Evt. dyrebutikker i Oslo? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Du kan sende dem en mail og be dem sjekke, evt spørre når de får inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Du kan sende dem en mail og be dem sjekke, evt spørre når de får inn. Mail er sendt :-) Hvis jeg ikke får tak i før, får jeg forhåpentligvis kjøpt på utstillingen i vikingskipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Mail er sendt :-) Hvis jeg ikke får tak i før, får jeg forhåpentligvis kjøpt på utstillingen i vikingskipet. Vi har Trooor alle størrelsene er inne også, men kan eventuelt dobbeltsjekke i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. September 2011 Rapporter Share Skrevet 23. September 2011 Da har jeg også fått kjøpt, på Eiksmarka hund og katt Det ble 2mm i gull, 40cm langt. Taxi er fornøyd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar