Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i sommer

olivia10

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

Vi har verdens skjønneste lille valp, på ni måneder, blanding av dverg pincher og dverg puddel(tispe). I sommer skal vi reise to uker på ferie, og vil sliter litt med å finne noen som har mulighet til å passe henne så lenge. Ut i fra hva vi har forstått koster kennel mellom 200-300 kr på døgn og vil derfor bli litt i dyreste laget. Vi lurer derfor på om det er noen snille hunde elskere der ute i Bergen (Hordaland) som selv har hund eller har hatt hund, og kunne tenke seg å passe henne de to ukene vi er borte? Eller om noen vet om en side på nettet hvor folk legger ut om de er tilgjengelige for å passe hunder? Vi kan selvsagt passe din hund dersom dette skulle være aktuelt :)

For mer info om Olivia se vår blogg på denne siden:)

Signatur

RonnyogMari

Varsle

Svar på dette innlegget

Stans e-post abonnement

post-7027-0-82005200-1307653203_thumb.jp

Skrevet

når i sommer er det snakk om? Kan du skrive litt om hvordan hunden er, hvilke rutiner den har og hva som evt kreves?

Skrevet

Jeg bor i Florø :)

Ikke SÅ langt fra Bergen :) Og jeg kan gjerne passe henne :)

Har selv en border collie på 9år :)

Skrevet

Jeg bor i Florø :)

Ikke SÅ langt fra Bergen :) Og jeg kan gjerne passe henne :)

Har selv en border collie på 9år :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
    • Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...